پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بعد از ممنوع الکار شدن ترامپ در توییتر و فیسبوک ترامپ از رونمایی شبکه مجازی خود که رغیبان خود را کنار خواهد زد خبر داد اما بررسی ها نشان میدهد این شبکه اجتماعی تا کنون بلغ 73 میلیون دلار ضرر کرده است.

منتشر شده در 24 آبان 1402

به نقل از رویترز، شبکه اجتماعی ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، تروث سوشال، از زمان راه اندازی آن در اوایل سال 2022، مبلغ 73 میلیون دلار ضرر کرده است.

ترامپ از راه‌اندازی اپلیکیشن شبکه اجتماعی خود در اکتبر ۲۰۲۱ خبر داده بود و گفته بود که با شرکت‌های بزرگ فناوری مانند توییتر و فیس‌بوک که قبلاً او را ممنوع کرده بودند، مقابله خواهد کرد.

تروث سوشال در سال 2022، زیان 50 میلیون دلاری را با فروش خالص تنها 1.4 میلیون دلار ثبت کرد. این شرکت در نیمه اول سال جاری 23 میلیون دلار با فروش خالص 2.3 میلیون دلار از دست داد.

بر اساس یک پرونده درز پیدا کرده در مورد این شرکت، وضعیت مالی تردیدهای اساسی را در مورد توانایی این شبکه برای ادامه فعالیت ایجاد می کند. این شرکت همچنین در ماه مارس دست به اخراج هایی زد و افزود که این اقدام پس از بازنگری در همه بخش‌ها انجام شده که بیشترین تأثیر را بر تیم های تقاضا و زیرساخت داشته است.

بعد از آنکه گروهی از طرفداران دونالد ترامپ در تاریخ ۶ ژانویه سال گذشته به ساختمان کنگره ایالات متحده آمریکا حمله کردند، فیسبوک و توییتر فعالیت دونالد ترامپ در این شبکه‌های اجتماعی را ممنوع کردند. دونالد ترامپ این کار «تکنولوژی‌های بزرگ» را نقض آزادی بیان دانست. برای همین دونالد ترامپ تصمیم به راه‌اندازی پلتفرم خود به نام تروث سوشال گرفت.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/147611

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی