پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ادامه واکنش‌ها به اظهارات وقیحانه یک بازنده سیاسی

عده‌ای از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای که بعضا افراد اصلاح‌طلب هم بین آنان دیده می‌شود به بیانیه توهین‌آمیز و کینه‌توزانه میرحسین موسوی در توییتر واکنش نشان دادند و آن را رد کردند.

منتشر شده در 19 مرداد 1401

عده‌ای از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به بیانیه توهین‌آمیز و کینه‌توزانه میرحسین موسوی در توییتر واکنش نشان دادند که به شرح زیر است:

برای درک مفهوم شهادت و فداکاری کمی وجدان کافی است

میلاد گودرزی: میرحسین بعنوان قله‌ یکی از جریانات سیاسی، با این سطح از تحلیل، فقر مفرط اتمسفر سیاسی کشور رو نشون داد. جای خالی یک جریان سیاسی قائل به عدالت و آزادی و مدافع سرسخت منافع و امنیت ملی خیلی خالیه. البته فهم ارزش جنگیدن و جون‌دادن خارج از مرزها،خیلی تحلیل نمیخواد،کمی وجدان هم کفایته

تقلب اسم رمز آشوب است

سید یاسر جبرائیلی، رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام: بیانیه میرحسین موسوی یک بار دیگر ثابت کرد تقلب اسم رمز آشوب بود… ثابت کرد انتخابات بهانه بود، اصل نظام نشانه بود… ثابت کرد فتنه ۸۸ شورش علیه اسلام سیاسی بود و اگر جمهور مردم در نهم دیماه پوزه دیکتاتوری را به خاک نمی‌مالیدند، ارتجاع با تغلب به صحنه حاکمیت باز می‌گشت…

سایر اصلاح‌طلبان تکلیف خود را با موسوی روشن کنند!

امیرحسین ثابتی، مجری جهان آرا: علی لاریجانی، جواد آذری جهرمی، حسن روحانی و سایر اصلاح طلبان و حامیان میرحسین موسوی که از حالا چشم به انتخابات‌های بعدی دوخته اند باید تکلیف خود را با نوشته براندازانه میرحسین موسوی مشخص کنند. نسبت شما با این سخنان چیست؟ اگر قبول ندارید چرا سکوت کرده اید؟

توهین به سردار شهید، نشان دادن چراغ سبز به دشمن است

سید محمد رضا حسینی، دکترای حقوق خصوصی: تقلیل بیانیه منتشره به معارضه با سیاستهای منطقه ای نظام و توهین به سردار شهید، خطاست، هدف علامت به دشمن جهت معرفی خود به عنوان پرچمدار محاربان، بازدمیدن در روح خفته معارضان داخلی و زمینه سازی برای ایجاد فتنه جدید به بهانه جانشینی است. خدا سایه رهبری را مستدام بدارد.

موسوی و تاجزاده همانند دوقلوهای همسان هستند

فرید مدرسی، روزنامه نگار: اظهارات اخیر میرحسین موسوی، تکرار مو به موی سخنان مصطفی تاج‌زاده بود؛ دوقلویی را دیدم که نفهمیدم موسوی، تاج‌زاده است یا تاج‌زاده، موسوی. امیدوارم آقای موسوی بیشتر و بیشتر مواضع‌شان را اعلام کنند تا مرزبندی‌ها آشکار شود؛ استحاله طلبی در حصر نماند و به اصلاح طلبی تعبیر نشود.

انتخابات آزاد به معنی آشوب نیست

 سید علی موسوی،‌ نویسنده و کارشناس رسانه: نوشته پارادوکسیکال میرحسین موسوی  “مردم تشنه آنند که آزاد باشند و خود برگزینند و این انتخاب آنان قطعا به نفع بشریت به طور عموم با هر ایده و ایمانى، و به سود منافع ملى و حاکمیت مردم خواهد بود.” البته معنی انتخاب آزاد، متبوع و مطلوب را در سال ۸۸ از ایشان دیدیم.

اصلاح‌طلبان نباید با جنبش سبز شناخته شوند

حسین یزدی، مدیر مسئول پایگاه خبری مبین 24 و طرفدار میرحسین موسوی: با دو پیام اخیر مهندس موسوی اصلاح‌طلبان دیگر در کتگوری جنبش سبز جا نمی‌شوند و دوستان باید خودشان را تعیین تکلیف کنند و بگویند در کدام سوی ایستاده‌اند، با موسوی یا بر موسوی؟!

موسوی نقاب از چهره برداشت

جعفر بلوری، دبیر سرویس بین الملل روزنامه کیهان: خودزنی امروز میر حسین موسوی و برداشتن نقاب از چهره یک بار دیگر نشان داد، رهبر حکیم انقلاب تیزبین تر، باهوش تر و نکته سنج تر از خیلی از ماهاست… که اگر با او در همان هفته های اولیه فتنه برخورد می شد، چه بسا امروز برای خیلی از ماها، سمت داعش و اسرائیل بودنش، باور کردنی نبود!

این بیانیه افکار عمومی را از مسائل مهم‌تر منحرف کرد

محمد علی آهنگران: نتیجه بیانیه مهندس موسوی 1. نیروهای انقلابی یکپارچه شده برای همه اتهامات از جمله اتصال نارضایتی های ایران به شورشهای بهار عربی و تخریب جریان مقاومت منطقه شاهدی جدید یافتند
2. اپوزیسیون جمهوری اسلامی همچون گذشته موسوی را بخاطر سوابق دهه شصت و ارادتش به امام ملامت و شماتت کردند
3. توجه افکار عمومی از تمرکز بر موضوع توافق هسته ای و فشار بر تیم مذاکره کننده منحرف گردید
4. روشن شد این قبیل بیانیه ها غیر از چند توئیت و پست و اتاق کلاب هاوسی هیچ موجی در متن جامعه ایجاد نخواهد کرد
5. با مطرح شدن مجدد مساله رهبری موروثی اذهان از گزینه اصلی و نهایی منصرف گردید

تلاش موسوی برای پر کردن جای خالی تاجزاده

عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه همشهری: مدعای موروثی کردن رهبری از سوی موسوی بدون سند،برهان و حجت، دوقلوی همان اتهام تقلب است این دو یک سرمنشأ دارد.او اکنون مانند قمار بازی است که حتی امکان باخت دیگر هم ندارد. متن او نقد نیست بلکه اثبات وجود دوقلوی تاجزاده در غیاب اوست با این متن در صدد پر کردن خلا او است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/40271

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی