پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به دلیل نقض قوانین؛

دولت آلمان از تمام وزارتخانه‌های این کشور خواست به علت نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم شخصی از شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، کلاب هاوس، تیک‌تاک و اینستاگرام خارج شوند.

منتشر شده در 9 تیر 1400

تمامی سازمان ها و وزارتخانه های دولتی در آلمان تا پایان سال 2021 فرصت دارند تا صفحات خود را در شبکه اجتماعی آمریکایی فیس بوک و سه شبکه دیگر تعطیل کنند.

کمیسیونر حفاظت از داده های آلمان معتقد است فیس بوک و سه شبکه دیگر نتوانسته اند تبعیت خود از قوانین مربوط به حفظ حریم شخصی که توسط اتحادیه اروپا و آلمان وضع شده را ثابت کنند و به همین علت ادامه فعالیت سازمان ها و نهادهای دولتی آلمانی در این شبکه های  اجتماعی جایز نیست.

اولریش کلبر در نامه خود خطاب به ادارات و نهادهای دولتی آلمان تصریح کرده که آنها علاوه بر فیس بوک باید تا ابتدای سال 2022 حتما از کلاب هاوس، تیک تاک و اینستگرام نیز خارج شوند. زیرا آنها نیز در زمینه نقض قوانین حریم شخصی عملکردی مشابه با فیس بوک داشته اند.

مقامات آلمانی از اینکه اطلاعات خصوصی کاربران این کشور در فیس بوک، اینستاگرام، کلاب هاوس و تیک تاک به آمریکا منتقل می شود، رضایت ندارند و می گویند فیس بوک حاضر نیست در این زمینه با دولت آلمان همکاری کند یا به آن ضمانتی بدهد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/105472

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی