«صادرات تل آویو در معرض خطر بزرگی قرار دارد»
مخالفت قاطع نسل «Z» با محصولات صهیونیستی
بررسیهای میدانی و نتایج یک نظرسنجی نشان میدهد که محصولات ساخت رژیم صهیونیستی در میان مصرف کنندگان جهانی از جایگاه بسیار پایینی برخوردار است.

به گزارش جهت پرس؛ به نقل از المیادین، پایگاه صهیونیستی گلوبس اذعان کرد که رژیم صهیونیستی در آخرین جایگاه در دسته بندی برندهای تجاری داخلی قرار دارد.
بر اساس این گزارش، یک نظرسنجی در ماههای گذشته در میان ۴۰ هزار نفر در ۲۰ کشور درباره شش شاخصه قدرت برندهای تجاری مانند سیاست، فرهنگ، مردم، صادرات، مهاجرت و گردشگری برگزار شد.
نتایج بررسیها نشان میدهد که نسل جدید (نسل زِد) به صورت قاطعی با رژیم صهیونیستی مخالف است و کمترین امتیاز را به این رژیم در تمام زمینهها میدهد.
در این گزارش آمده است که یک تحریم عملی در قبال محصولات این رژیم وجود دارد که باعث شد صادرات تل آویو در معرض خطر بزرگی قرار بگیرد. محصولاتی که علامت ساخت اراضی اشغالی را دارند مورد نفرت هستند.
موتی شرف مؤسس شرکت برندهای اسرائیل که برای تبلیغ این برندها در عرصه جهانی تلاش میکند اذعان کرد که علامتهای تجاری رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ در شرایط بسیار بدی قرار دارند.
نظرات
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
از ارسال نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد خودداری کنید.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نماييد.
نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.