پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس بررسی می‌کند

مکالمات افشا شده از گروه تروریستی ارتش مردمی ایران نشان میدهد که کشته شدن مردم عادی برای رسیدن به آزادی از نظر این تروریست های خارج نشین عادی و اجتناب ناپذیر است. 

منتشر شده در 17 مرداد 1402

زهرا لایق حقیقی؛ وزارت اطلاعات در اطلاعیه از انهدام دو گروهک تروریستی که در ایران قصد خربکاری و به خاک و خون کشیدن عزا داران سید و سالار شهیدان اباعبدالله حسین (ع) را دارند خبر داد. این گروهک با ادامه کار خود بعد از محرم قصد داشت آشوب را تا شهریور ماه و سالگرد مهسا امینی ادامه دهد. در ادامه اطلاعات بدست آمده نام دونفر شاهین زحمتکش و سیامک تدین طهماسبی به عنوان سر گروه این گروه‌های تروریستی به چشم خورد.

شاهین زحمتکش با نام  مستعار شاهین‌لو خواننده گروه رپر TMBAX و ساکن هلند و سیامک تدین طهماسبی هم کارمند سابق وزارت امور خارجه.

شاهین لو

گروهک تروریستی موسوم به «ارتش مردمی» به سرکردگی «شاهین لو» بود که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نسبت به سازماندهی عناصر و هسته‌های تروریستی در داخل کشور طراحی شد. سیامک تدین طهماسبی نیز که همچون شاهین‌لو در هلند ساکن است، از رابطان اصلی این گروهک و از طراحان اصلی اقدامات تروریستی است.

اقدامات خرابکارانه این گروهک در داخل کشور اعم از آتش زدن بنر و دیوار نویسی بوده و این اقدامات تنها مقدمه ای برای ابلاغ ماموریت های تروریستی و خونباری از جمله کار گذاشتن بمب و انفجار در اماکنی چون پمپ بنزین، فروشگاه های زنجیره ای، دکل های انتقال برق، شبکه های گازرسانی و ادارات دولتی و … بود که سرشبکه های این گروهک برای مخاطبان خود طراحی کرده بودند.

در ادامه تحقیقات در مورد این گروه صوتی از تدین طهماسبی لو می‌رود که در ابتدای این صوت تدین طهماسبی از یک جوان درخواست انفجار کارخانه محل کارش را می‌کند. این صوت را که یکی از اعضای سابق این گروه منتشر کرده است مشخص می‌شود این تروریست از ١۵ تا ٢٠ بمب فقط برای یک شهر سخن می گوید.

وزارت اطلاعات در اطلاعیه خود از منهدم کردن این گروهک در ایران اعلام کرده: آنچه باعث شد این شبکه ضربه بخورد این بود که از یک بازه‌ای به بعد وارد فاز تروریستی شدند که اولین اقدامشان تلاش برای بمب‌گذاری در مزار حاج قاسم بود. یکی دیگر از عملیات‌هایی که این تیم‌ها می‌خواستند انجام بدهند تلاش برای انفجار مرکز تقویت فشار گاز در ۵۰ کیلومتری یاسوج همزمان با سفر رئیس‌جمهور بود.

در استان‌های مختلف این تیم‌ها دپوی مهمات داشتند. مثلا در تهران بیش از ۸۰ مورد و در فارس بیش از ۱۰۰ مورد دپو انجام داده بودند که کشف و استخراج شدند. این تیم‌ها در کرمان دنبال این بودند که برخی مغازه‌ها را با بمب‌های پرتابی منفجر کنند که بازهم آنجا تحت ضربه رفتند.

کشفیات متعددی مثل ۴۳ بمب آماده انفجار، ۵۵ چاشنی انفجاری، ۲۰ بمب پرتابی، بیش از ۱۰۰ کیلو مواد پیش‌ساز انفجاری از این افراد داشتیم.

در اسناد به دست آمده از این گروهک مکالمات شاهین لو و سیامک تدین نشان می‌دهد که کشته شدن مردم عادی برای رسیدن به آزادی چیزی عادی و اجتناب ناپذیر است. 

شاهین لو

شاهین لو

شاهین لو

شاهین لو

اطلاعات منتشر شده در این روزها توجه اصحاب رسانه و فعالان فضای مجزی را به خود جلب کرد تا با نشر این مطالب در صفحات خود سهمی در روشنگری مردم داشته باشند.

شاهین لو

شاهین لو

شاهین لو

رسانه

شاهین لو

با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و رصد دقیق افراد با انهدام این شبکه‌ها آرامش و امنیت در بین مردمبرقرار شد و دشمن به اهداف شوم خود برای از بین بردن مکتب حسینی و ادامه آشوب‌ها به بهانه سالگرد مهسا امینی به موفقیت نرسید.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/1638

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی