پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در وب گردی جهت پرس بخوانید

«هادی مهرانی» ، که خود را «مدیرمسوول پایگاه خبری جانبازان اصلاح‌طلب» معرفی می‌کند اخیرا به لفکوشا قبرس گریخته و در فضای مجازی به هتاکی علیه ارزش‌های دینی و اسلامی می‌پردازد.

منتشر شده در 15 فروردین 1402

محمد هادی مهرانی چهره اصلاح طلب اخیرا در توییتی هتاکانه ضمن حمایت از سلمان رشدی، به قران توهین کرده است. مهدی کیادربندسری، فعال رسانه‌ای، در خصوص محمد هادی مهرانی هتاک در صفحه توییتری خود نوشت: هادی مهرانی فردی نیست که به تازگی دست به چنین اقداماتی زده باشد و این مشی فکری وی عقبه‌ای به قدمت اصلاحات دارد. چیزی که وی را متمایز از دیگر دوستانش کرده دریده‌گی بیشتر و شارلاتانی بیشتراست، بطوری که نمکدانی نمانده که نشکسته باشد و برای اینکه وی را بهتر بشناسید باید بگویم که وی در دوران محکومیتش با خط دادن به برخی اشخاص معاند و اصلاح طلب دارای قدرت سعی داشت تا با استفاده از مطرح کردن ارتباط فامیلی خودش با آیت الله رئیسی و آیت الله علم الهدی تسهیل کننده پرونده‌ خود باشد اما این اقدام سخیف هم بی ثمر ماند.

کیادربندسری

کیادربندسری در ادامه توییت خود ضمن اشاره به خیانت مهرانی به وکیلش علی مجتهدزاده نوشت نوشت: هادی مهرانی یک شبه انقدر رذل و دریده نشده بلکه وی از تفاله های تیم رسانه‌ای متظاهر به آرمان‌های حلقه کیان است. همان حلقه‌ای که عبدالکریم سروش ملعون تئوریسین‌اش بود و هنوز که هنوز است اثرات مخربش را شاهدیم. از دوم خرداد و کوی دانشگاه گرفته تا همین حالا و لازم است بدانید که رهبر انقلاب همان موقع هم به این حلقه اشراف کامل داشتن بطوریکه در جلسه‌ای محرمانه که با برخی از سران امنیتی و اطلاعاتی کشور در سال75داشتن میفرمایند که: من فکر میکنم یک جریان لیبرالیسم قوی وجود دارد فلسفه این جریان را سروش میگوید مسائل سیاسی‌اش را دیگر اشخاص سیاسی.
 

کیادربندسری

مبانی و تفکرات حلقه کیان کاملا ضد دین و مخاف ولایت فقیه است و تقریبا هیچ محدودیتی برای مقابله و زدن مقدسات ندارند. اگر میبینید هادی مهرانی بیشرمانه به هر فرد و یا اصولی هتاکی میکند نشات گرفته از همین تفکرات است.
و به نظر بنده آخر و عاقبت اکثر افراد تحت عنوان اصلاح طلب هادی مهرانی است و به نوعی وی ورژنی بی‌پرده از اصلاحات است. دریده، هتاک به مقدسات و مخالف قطعی تصمیمات نظام جمهوری اسلامی.
 

کیادربندسری

مهدی کیادربندسری در اخر رشته توییت خود نوشت: هرچند که برای هادی مهرانی دلایل دیگری نیز برای این حجم از پاچه گیری و گستاخی وجود دارد و آن هم شرایط کنونی زندگی وی می‌باشد. سعی در برند شدن دارد تا بتواند درآمدی داشته باشد و بنابه اطلاعات واصله در کنار فعالیت در فضای مجازی خدمات شبکه نیز انجام می‌دهد.
اما آقای محمد هادی مهرانی مقدسات و انقلاب خط قرمز ماهستند! ما روح‌ الشیطان زم را از پاریس به میز محاکمه کشاندیم لازم باشد به لفکوشا هم می‌آییم.
 

کیادربندسری

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/10944

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی