پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

روایت سیف رئیس کل اسبق بانک مرکزی

ولی الله سیف گفت: به خاطر همین جمله( تقریبا هیچ درباره برجام) در تهران برای من جو درست کرد و آقای رئیس جمهور (روحانی ) ناراحت شد و بابت این جمله از من گلایه کرد. 

منتشر شده در 16 تیر 1402
در سرویس

اخیرا ولی الله سیف، رئیس کل اسبق بانک مرکزی در گفتگو با یک رسانه به واکاوی مسائل اقتصادی از جمله ناراحتی روحانی به خاطر جنجال تیتر «تقریبا هیچ» در مورد برجام تا وقوع اختلاس و فساد اقتصادی و ارز 4200 تومانی پرداخت. 

ناراحتی روحانی از جمله دستاورد تقریبا هیچ درباره برجام
ولی الله سیف با اشاره به اینکه در آمریکا در شورای روابط خارجی به دنبال وادار کردن طرف‌ها برای اجرای مفاد برجام بودیم و به خاطر بدعهدی آمریکایی ها آن جمله جنجالی تیتر روزنامه ها شد. به خاطر همین جمله( تقریبا هیچ درباره برجام) در تهران برای من جو درست کرد و آقای رئیس جمهور (روحانی ) ناراحت شد و بابت این جمله از من گلایه کرد. 

اختلاس در بانک ها چطور صورت می‌گیرد؟/ اختلاس با قبوض آب و برق

سیف در بخشی از گفتگو اظهار داشت: معمولا یک نقطه ضعف در کنترل داخلی بانک، شروع یک اختلاس است. روایت جالب رئیس کل اسبق بانک مرکزی از اختلاس با قبوض آب و برق را ببینید.

 

 

نباید جلوی حرکت طبیعی دلار را بگیریم

ولی‌الله سیف در بخش دیگر میگوید: باید اجازه بدهیم اقتصاد کشور برای فعالین اقتصادی و مردم پیش‌بینی پذیر باشد حتی اگر توان و اقتدار ثابت نگه داشتن نرخ ارز را داشته باشیم نباید جلوی حرکت طبیعی آن را بگیریم.

 

ئیس اسبق بانک مرکزی در بخشی از این گفتگو میگوید که با هم قرار گذاشتیم رئیس جمهور را قانع کنیم… می‌گفتم بگذارید دلار به نرخ واقعی برسد تا جلوی جهش‌های بعدی گرفته شود.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/3355

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی