پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ستاره برزیلی رئال می گوید علاقه ای ندارد روی خودش قیمت بگذارد چرا که هدفش تمدید قرارداد است.

منتشر شده در 19 آذر 1400
در سرویس

وینیسیوس تابستان 2018 بود که از فلامینگو به رئال پیوست. او روزهای پر فراز و نشبیی را پشت سر گذاشته و پس از تبعید به تیم دوم رئال، در همان هفته های ابتدایی توانست خود را به تیم اول تحمیل کند هرچند که تا فصل گذشته او بیشتر سوژه تمسخر رقبای رئال بود چرا که به از دست دادن موقعیت های گلزنی معروف شده بود ولی فصل جاری همه چیز تغییر کرده و ستاره برزیلی ثابت کرده است که چه خرید خوبی بوده و بسیاری معتقدند سال بعد می تواند حتی جزو نامزدهای توپ طلا نیز باشد.

وینی تا به اینجای فصل 22 بازی انجام داده، 10 گل در لالیگا زده و دو گل نیز در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است. او دومین گلزن برتر رئال پس از کریم بنزماست.

وینیسیوس در آستانه دربی مادرید و در مصاحبه با شبکه مووی استار گفت:« توپ طلا؟ برای این مهم باید خیلی خیلی تلاش کنم. روندی که طی می کنم خوب و مثبت است ولی باید ادامه دار باشد. اگر همینگونه اوضاع خوب پیش برود و در هر بازی بهترین نسخه خودم را ارائه کنم، چرا که نه، می توانم جزو نامزدها باشم و حتی برنده شوم ولی در درجه اول برایم موفقیت رئال مهم است و می خواهم فاتح عناوین زیادی شوم.»

وینیسیوس که گفته می شود رئال قصد تمدید با او تا 2027 را دارد، در پاسخ به این سوال که روی خودش چه قیمتی می گذارد، گفت:« 100 میلیون یورو؟ بهتر است قیمت نگذارم. می خواهم در رئال بمانم و قراردادم را تمدید کنم.»

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/80168

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی