پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رسانه عربی اعلام کرد

دفترسیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید یورش نظامیان صهیونیست به جنین، شکست صهیونیست‌ها را حتمی دانست.

منتشر شده در 12 تیر 1402
در سرویس

به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، با صدور بیانیه‌ای، یورش وحشیانه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به جنین که به شهادت و زخمی‌شدن ده‌ها فلسطینی انجامید را محکوم نمود و از پاسخ مبارزان فلسطینی به این تجاوز دشمن صهیونیستی استقبال کرد.

انصارالله اعلام کرد: اگر پشتیبانی آمریکا و سکوت جامعه بین‌الملل نبود، دشمن صهیونیستی هیچ‌گاه گستاخی اجرای جنایات خود را پیدا نمی‌کرد.

جنبش انصارالله ضمن حتمی‌دانستن شکست صهیونیست‌ها بر یکپارچگی میدان مبارزه با آنان و موضع پایدار خود در خصوص حمایت و پشتیبانی از ملت و مقاومت فلسطین تأکید کرد.

انصار الله یمن در بیانیه خود، امت اسلام را به اقدامات اثرگذار جهت رویارویی با رژیم صهیونیستی دعوت کرد و از سازمان‌های بین‌المللی خواست که نسبت به جنایات صهیونیست‌ها موضع‌گیری کنند.

وزارت خارجه یمن نیز در بیانیه‌ای، حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین با به کارگیری نیروهای هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و شدت‌یافتن تجاوزهای صهیونیست‌ها را تهدیدی مستقیم برای صلح و امنیت منطقه دانست.

وزارت خارجه یمن با اشاره به چشمان بسته برخی از قدرت‌های جهانی در قبال جنایات صهیونیست‌ها و همچنین کوتاهی شورای امنیت در انجام وظایف خود از کشورهای عربی که نسبت به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اقدام کرده‌اند خواست که اشتباه خود را اصلاح کنند.

در این بیانیه آمده است: مسئله فلسطین با کوتاه‌آمدن‌های رایگان در برابر وعده و وعیدهای دروغ صهیونیست‌ها در خصوص صلحی دور از دسترس، حل‌وفصل نخواهد شد.

همچنین وزارت خارجه یمن از شورای امنیت سازمان ملل، شورای حقوق بشر، سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب خواست که اقدامات صهیونیست‌ها را محکوم کنند و در حمایت از شهروندان فلسطینی مسئولیت‌پذیر باشند.

اتحادیه علمای یمن نیز سکوت سازمان‌های اسلامی در برابر حمله به جنین را حرام دانست و اجرای اقدامات عملی همچون تحریم و بستن سفارت‌خانه‌ها در کشورهایی که نسبت به عادی‌سازی روابط با این رژیم اقدام کرده‌اند را خواستار شد.

این اتحادیه در بیانیه خود خواستار هماهنگی بیشتر کشورهای محور مقاومت و پیشرفت تجهیزات نظامی و امنیتی جهت رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی و اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه شد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/3526

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی