پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نمایش طرح‌های شرکت‌کننده در مسابقه طراحی لباس کاروان ایران در المپیک نشان می‌دهد آن‌چه که بر تن ورزشکاران ایرانی به عنوان لباس رسمی رفته، به هیچ عنوان بهترین طرح‌های ارائه شده در این فراخوان نبوده‌اند.

منتشر شده در 29 تیر 1400
در سرویس

طراحان لباس ایرانی که از قضا شرکت‌کننده در رقابت طراحی لباس برای کاروان المپیک ایران در رقابت‌های المپیک توکیو 2020 بوده‌اند، از روز گذشته با انتشار استوری‌ها و پست‌ها و رونمایی از طرح‌هایشان، نسبت به طرح قبول شده کاروان ایران ابراز نارضایتی و اعتراض کرده‌اند؛ این طراحان جمعی از چهره‌های مشهور در حوزه مد و لباس ایران هستند که فراخوان کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد در تیرماه سال 1398 آن‌ها را گرد هم آورده تا ایده‌های خود را به یک پوشش شکیل برای کاروان ایران در المپیک توکیو به داوری بگذارد.

نهایت بدسلیقگی کمیته المپیک؛ طرح‌های زیبا و جذابی که رأی نیاوردند! +تصاویر

نمایش طرح‌های شرکت‌کننده در مسابقه طراحی لباس کاروان ایران در المپیک نشان می‌دهد آن‌چه که بر تن ورزشکاران زن ایرانی به عنوان «مانتوی فیروزه‌ای» و آن‌چه به عنوان لباس رسمی بر تن ورزشکاران مرد «کت و شلوار سرمه‌ای» رفته، بهترین طرح‌های ارائه شده در این فراخوان نبوده‌اند.

نهایت بدسلیقگی کمیته المپیک؛ طرح‌های زیبا و جذابی که رأی نیاوردند! +تصاویر

نهایت بدسلیقگی کمیته المپیک؛ طرح‌های زیبا و جذابی که رأی نیاوردند! +تصاویر

متن‌های اعتراضی انگاشته شده توسط طراحان که اغلب در صفحات اینستاگرامی خود این کار را انجام داده‌اند، به مواردی از جمله شرایط گُنگ برگزاری رقابت، موضوع داوری، تغییر شرکت‌کنندگان، تغییر جای داور و شرکت‌کننده، گمشدن پوشه طراحی یکی از شرکت‌کنندگان و … که موضوع انتخاب بهترین طراح برای لباس کاروان ایران را زیرسوال می‌برد؛ هم‌چنین طراحی مثل آنا ثانی، رعنا زریر، آزاده عسگری و … که در این فراخوان شرکت کرده بودند هر یک به نوعی به توضیح درباره این نحوه حضور در این رقابت بین طراحان و نحوه پیشرفت کار پرداخته‌اند.

نهایت بدسلیقگی کمیته المپیک؛ طرح‌های زیبا و جذابی که رأی نیاوردند! +تصاویر

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/101662

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی