پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 18 آبان 1399
در سرویس

به گزارش خبرنگار جهت، عجیب نیست که خالق ملک و افلاک به وجودی که تمام انسانیت را به تجلی گذاشته است خطاب کند ” لولاک لما خلفت الافلاک”. اساسا تمامی افلاک سعی می کنند خود را شبیه محمد(ص) کنند و هر کس در طول زندگی دائم با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد در جست و جوی نور محمدیِ خویشتن می باشد.
در ایام ولادت خاتم الانبیا (ع) که مزین به هفته ی وحدت شده است، ابوسفیان ها و ابوجهل های قرن بیست و یکم با ابزارهای جدید باز به پیامبر اسلام (ص) توهین روا داشتند و از آنجا که سنت الهی با مکر مکارها بر « وَقَدْ مَکَرُوا مَکْرَهُمْ وَعِنْدَ اللَّهِ مَکْرُهُمْ وَإِنْ کَانَ مَکْرُهُمْ لِتَزُولَ مِنْهُ الْجِبَالُ» قرار گرفته هفته ی وحدت دلچسب تر نیز شد؛ بشنوید…

1- با افول آمریکا و شکست های متوالی در منطقه ی غرب آسیا خلا ایجاد شده به سرعت توسط انقلاب اسلامی در حال فتح است و از همین رو برخی دیگر از دولت های فرامنطقه ای همچون فرانسه خود را سریعا به بالای کشته های انفجار بزرگ لبنان رساندند. استعفای دولت لبنان و مطرح کردن طرح فرانسه آن قدر مکرون را در مکاری خود غره کرد که از طرح های مشابه برای عراق و سوریه نیز رونمایی کرد. با حماقت توهین به ساحت مقدس پیامبر تمامی ریسمانی که از قدرت نرم طی این مدت برای ورود فرانسه و اروپا به صحنه ی معادلات منطقه فراهم شده بود به یکباره پنبه شد و تحریم کالاهای فرانسوی آنقدر پردامنه شد که دولت فرانسه به التماس افتاد. ورود هوشمندانه سیدحسن نصرالله به این مساله موجب شد تا بار دیگر فرانسه و حامیان آن توسط افکار عمومی مردم مسلمان به عنوان لشگریان ابوسفیان دیده شوند و مزدوران برند هم جرات تکرار نام فرانسه را ندارند و راه برای پیشروی انقلاب اسلامی هموارتر شود.

2- جذابیت های بصری تمدن شیطانی غرب اگر چه توسط آمریکای زمان ترامپ به شدت آسیب دید ولی برخی از منورالفکرهای غرب پرست در سرزمین های اسلامی و مخصوصا ایران سعی کردند اروپا را به عنوان بال دیگر تمدن غربی به عنوان اسوه حسنه ملت های مسلمان بزک کنند. چهره ی دیگر غرب پرستی به عنوان بزرگترین دلیل عبودیت شیطان در قرن بیست و یکم می توانست دهها سال وقت و انرژی امت اسلامی را برای عبور از این مرحله تلف کند که نور محمدی بار دیگر با تابیدن به ذات خبیث تمدن غربی دشمنی این تمدن با مسیر انبیا را برای همه ی امت محمد(ص) روشن ساخت.

3- زنگ خطر سبقت اسلام از مسیحیت در سال 2050 در اروپا اندیشکده های صهیونیستی را به فکر ایجاد بحران در میان تفکر اسلامی انداخت و از همین رو دولت های غربی وحشی های اروپایی را در قالب داعش به سوریه فرستادند تا خاطرات آکله الاکباد را زنده کنند.
جسارت به ساحت قدسی پیامبر (ص) به روشنی نشان داد تفکرات داعشی هیچ نسبتی با پیامبر اکرم(ص) ندارد؛ چرا که حامیان تمام قد داعش به پیامبر اسلام(ص) توهین می کنند و خاستگاه اصلی داعش لیبرال دموکراسی است که هم همزمان ابوبکر بغدادی و قرضاوی درنده و مکرون و ترامپ وحشی را پرورش می دهد.

4- بعد از انقلاب اسلامی دولت های اروپایی و آمریکایی از یک طرف با پرداخت زکات اموال خود مراکزی را برای تولید و ترویج افکار تکفیری و دشمنی اهل سنت با شیعیان ایجاد کردند و از طرف دیگر خمس اموال خود را راهی بیوت آخوندهای فاسد دربار کاخ باکینگهام کردند تا مراجعی خودساخته به وجود آورند و مشتی اوباش چاله میدان را مشغول لعن و فحاشی به مقدسات اهل سنت کنند. طرفه آنکه در سمت اهل سنت در پوشش توحید و در سمت تشیع در پوشش تبری روز به روز سعی در ایجاد تفرقه و دوری بال های مختلف امت محمد(ص) داشتند و آنقدر در وقاحت به پیش رفتند که هفته ی وحدت را هفته ی برائت نام گذاری کردند. آخوندهای فاسد انگلیسی در حوزه های نجف و قم پوندهای انگلیسی را مصروف راه اندازی ده ها شبکه ی ماهواره ای و پرداخت حقوق صدها اجیر مزدور کردند و تکفیر و لعن به برادران اهل سنت را معادل همه ی ایمان و اسلام و از ضروریات مذهب جا زدند. این وسط معلوم است که قاطبه ی مراجع، علما و روحانیون انقلابی نیز که نمی توانستند بدعت لعن و فحاشی به مقدسات اهل سنت را تحمل کنند و با استدلال های علمی تشیع انگلیسی را مبهوت کردند هم از تبری قلبی و لسانی این اراذل بی نصیب نماندند و مثنوی هفتاد مَن است توهین های این فرقه به مراجعی مثل آیت الله سیستانی و متفکرین شیعه همچون رحیم پورازغدی
اما توهین مکرون به ساحت مقدس نبی مکرم اسلامی چگونه چهره تسنن آمریکایی و تشیع انگلیسی را رسوا کرد؟
مسلمانان جهان به وضوح مشاهده کردند که دولت ها و علمای وهابی حاضر به محکوم کردن اقدام ماکرون نشدند و کماکان خطر اصلی اسلام را شیعیان دانستند!
اما بحران در سمت تشیع انگلیسی بنیادهای این فرقه را متزلزل کرد؛ از طرفی اربابان انگلیسی اجازه ی جسارت به ساحت دوستان فرانسوی خود را نمی دادند و محکوم نکردن این اقدام فرانسوی ها دستان به هم فشرده تشیع لندنی و دشمنان پیامبر را از پرده برون انداخت.
از طرف دیگر برای عموم شیعیان به شکل روشن تری معلوم شد برائت در قرن بیست و یکم با امثال مکرون ها و آمریکایی ها معنای حقیقی دارد و گرنه اظهار برائت از ابوجهل ها، سقیفه و یزیدیان هزار و چهارصد سال پیش عملی حماقت بار است.
مکرون آدرس دقیق معاویه و یزید زمانه که همان تمدن غربی است را برای همگان روشن کرد و باز صوت زیبای شهید مطهری در جان شیعیان طنین انداز شد که « شمر هزار و چهارصد سال پیش مُرد؛ شمر زمانه ات را بشناس»

اری مکر مکرون باعث شد تا تجلی نور محمدی عالم گیر شود و امت محمد(ص) بر حول دفاع از نام و یاد پیامبر اسلام (ص) وحدت کند و از تمدن شیطان و دست ساخته هایش همچون تسنن آمریکایی و تشیع انگلیسی برائت جوید.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/135045

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی