پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گزارش جهت پرس از ممنوعیت بی‌رحمانه آزادی بیان در غرب

روز گذشته فیلمی در رسانه ها منتشر شد که در آن پلیس آلمان کودکی را به دلیل اعلام مخالف با همجنس گرایی از خانواده مسلمان جدا کرده و برای ادامه تربیت و زندگی به دولت آلمان سپرده است، این فیلم واکنش‌های بسیاری را در بر داشت.

منتشر شده در 9 اردیبهشت 1402

روز گذشته پلیس آلمان فرزند یک خانواده مسلمان را از انها جدا میکند و سرپرستی آنرا به دولت واگذار میکند، البته این کار با حکم قاضی دولت آلمان صورت گرفته است و در این حکم علت این جدایی این نکته بیان شده است که این کودک در مدرسه به همکلاسیهای خود گفته است که خانواده او به ویگفته‌اند که در اسلام همجنس بازی حرام است. 

این درصورتی است که در سه ماه گذشته با اعلام پارلمان این کشور همجسن بازا و پدوفیل بودن در این کشور جرم نیست.

خانواده این کودک که سعی در نگهداری فرزند خود داشتن و در این خصوص با پلیس در حال صحبت بودند در اخر هم پلیس هم از پدر و هم از دختران به جرم اهانت به پلیس شکایت میکند.

 

روز گذشته تصویری به اسم هنر، به قصد نرمال‌سازی پدوفیلیا در موزه‌ی هنر مدرن در سائوپائولو، برزیل به نمایش گذاشته شد که حقیقتا ظلم آشکاری در حق کودکان محسوب می شود و این خود جرم بزرگی خواهد بود.

1

اما در واقعیت این هنر نیست، این عادی سازی پدوفیلی (بچه بازی ) است.ک اری که مدتی است توسط سازمان ملل متحد در حال انجام و ترویج است.

یکی از کاربران توییتری با انتشار عکس بالا در صفحه خود نوشت:

رسانه

این اتفاق واکنش‌های بسیاری را در رسانه به همراه داشت. کاربران رسانه ای با یاد آوری اینکه تجمع ضد انقلاب خارج از ایران با شعار آزادی ایران در برلین اتفاق افتاد در صفحات توییتری خود با انتشار فیلم مظلومیت این خانواده مسلمان در مورد حق آزادی و مهاجرت به کشورهای مخالف اسلام نوشتند:

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

یک سلبریتی غربی در توییت خود در خصوص این اتفاق در آلمان نوشت: گزارش شده است که پلیس آلمان این کودک را پس از اینکه مدرسه اش گزارش داد که خانواده به کودک می آموزند که تراجنسیتی و چیزهای دگرباشان جنسی در اسلام پذیرفته نیست، این کودک را از خانواده مسلمانش گرفت. این موضوع نمونه های دیگری از این اتفاق در سوئد و هلند دارد.

رسانه

این اتفاق و رسانه‌ای شدن آن در فضای مجازی بیان از آزادای بیان نداشته در غرب را دارد. اگر با زوال کرامت انسانمی همسو بودی و حرفی به میان نیاوردی شما یک شهروند مناسب و محترم در این کشور هستی وگرنه تمام قوانینی ضد بشر برای شما حلال و اجرایی می‌شود. در همین آلمانی که برای آزادی زن در ایران مجوز اجتماعات صادر شد حرفی از دخالت در امور کشورهای دیگر به میان نبود و از تمام افرادی که در حمایت از بین بردن کرامت زن و آزادی ولنگراری در ایران فریادی بلند کرده بودند هم حمایت میکرد مشخص است اگر صدایی برای حفظ کرامت انسان و بیداری انسان های مسخ شده در منجالب ولنگرای جنسی آن را در نطفه خفه خواهند کرد. قدر کشور اسلامی که در آن به راحتی و با آزادی تمام و در امنیت کامل به سر میبریم را بدانیم. دشمن در کمین از بین بردن همین زادی انسان است.

رسانه

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/8625

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی