پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رئیس کمیسیون اصل نود:

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: مردم نگرانی هایی دارند که این نگرانی آنها، به سفره و معیشت‌شان باز می‌گردد که باید تلاش کرد این مشکلات برطرف شود.

منتشر شده در 19 دی 1401
در سرویس

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت و گویی با اشاره به ضرورت انجام گفت‌و‌گوی ملی، اظهار کرد: ایجاد فضای مناسب «گفت وگو» در بین آحاد مختلف جامعه، ضروری است و ما نسبت به این مساله باید تلاش داشته باشیم تا محقق شود اما در عین حال قبل از اینکه افرادی برای انجام گفت‌و‌گو دور هم بنشینند، باید چارچوبی برای ایجاد وحدت داشته باشند.

وی ادامه داد: وحدت در یک قالبی، امکان پذیر و قطعا موثر است اما اینکه هر کسی بخواهد در مسیری به دنبال خواسته‌های خودش باشد و به چارچوب های مشخص، التزام نداشته باشند، این وحدت یا شکل نمی‌گیرد و یا پایدار نخواهد بود.

آقای پژمانفر بیان داشت: افرادی که امروز پرچمداری مردم را بر عهده دارند و گروه های پیشتاز در جامعه هستند، باید توجه داشته باشد که در نظام جمهوری اسلامی و چارچوب‌های موازین اسلام و آنچه که در قانون اساسی پیش بینی شده است، باید وحدت را داشته باشیم؛ بنابراین ما در این موضوع احتیاج به بروزرسانی داریم و نظام دائما نسبت به این موضوع توجه لازم را دارد.

وی در رابطه به ضرورت و راهکار بازسازی اعتماد بین مردم و مسوولین، گفت: مردم با حضور در جریان های مختلف مثل تشییع شهدا و 13 ابان نشان دادند که همواره در صحنه حضور دارند اما عده ای می خواهند القاء کنند که فضای کشور ناامید کننده است، درحالی که اینگونه نیست؛ البته مردم نگرانی هایی دارند که این نگرانی آنها، به سفره و معیشت‌شان باز می گردد که باید تلاش کرد این مشکلات برطرف شود.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/19569

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی