پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نگاهی به سفر رضا پهلوی به سرزمین‌های اشغالی

رضا پهلوی در سفر خود به سرزمین اشغالی دستاوردی جز حقارت برای طرفداران خود نداشت.

منتشر شده در 4 اردیبهشت 1402

رضا پهلوی در سفر به سرزمین‌های اشغالی به مهمانی یک تاجر اسرائیلی دعوت شد. در این مراسم که به شادی و عیش و نوش بر سر خون‌های ریخته شده هزاران فلسیطینی برگزار شد نمایی از حقارت دیگر پهلوی‌ها توسط اسرائیلی‌ها نمایان شد. در این ضیافت که به احترام رضا پهلوی برپا شده بود. در هنگام مراسم خوش آمد گویی تاجر اسرائیلی که گویی حضور پهلویی‌ها در کنار خود را کم اهمیت میداند بجای گوش دادن به متن خوش آمد گویی و تایید آن خود را مشغول خوردن غذاهای حاضر در سالن می کند و توجهی به رضا پهلوی ندارد و در نمایی دیگر پرچم جعلی این کشور بالای پرچم شیر و خورشید پهلوی ها قرار دارد. 

در این سفر رضا پهلوی به اسرئیل که به خواهش‌های فراوان او از جامعه‌ای در حال فروپاشی جز تحقیر این خاندان چیزی نمایان نبود از نشست او با نتانیاهو تا این ضیافت دستوری و گردش در باغ  حیفا.

برخی کاربران فضای مجازی نسبت به این تحقیر واضح رضا پهلوی در صفحه‌هات توییتری خود نوشتند:

رسانه

رسانه

رسانه

رضا پهلوی با سفر به سرزمین‌های اشغالی خواستار مطرح شدن بیشتر در بین هواداران خود شد. وی با این سفر خواست به همگان بگوید هنوز اعتباری دربین جوامع غربی برخوردار است. اما این سفر که در اوضاع نابسامان اسرائیلی که در حال فروپاشی است و با تلاش فراوان رضا پهلوی در اوج حقارت‌های متعدد انجام شد چیزی بجز اعتبار در بین جوامع غربی را می‌رساند.و

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/9001

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی