پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گزارش جهت پرس از واکنش کاربران توییتری به جلسه استماع تیک‌تاک؛

جلسه استماع پلتفرم تیک‌تاک که اخیرا در دادگاهی در آمریکا برگزار شد، حواشی بسیاری داشت که مورد توجه کاربران توییتری قرار گرفت.

منتشر شده در 14 فروردین 1402

جلسه استماع پلتفرم تیک‌تاک در آمریکا با واکنش فعالان رسان‌ای روبه رو شد، حسین درودیان، محمد صادق علیزاده، محمد کشوری و زینب بیژنی از جمله فعالان رسانه‌ای بودند که به موضوع تیک تاک در آمریکا پرداختند. در ادامه گزارش را بخوانید.

نقش ترامپ در ممنوعیت تیک تاک
در سال ۲۰۲۰ دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده تلاش کرد ممنوعیت تیک‌تاک را در آمریکا اعمال کند اما در تلاش‌هایش ناکام ماند. سرانجام در ماه مارس ۲۰۲۳ ایالات متحده و کانادا دستور ممنوعیت استفاده از تیک‌تاک در دستگاه‌های تلفن همراه را به دلیل نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی و امنیت سایبری صادر کردند.

در هفته گذشته نیز مدیر عامل تیک تاک به کنگره آمریکا احضار شد و در مورد عملکرد این پلتفرم و نحوه جمع آوری دیتا و ارتباطش با دولت چین به سوالات اعضای کنگره پاسخ داد. سوالات نمایندگان کنگره به حدی سختگیرانه و جالب بود که مورد توجه کاربران توییتری قرار گرفت که در ادامه آن‌ها را مشاهده می‌فرمائید.

لازم به ذکر است آمریکا با بیش از ۱۱۳ میلیون کاربر بیشترین تعداد کاربران را در این پلتفرم دارد. اندونزی، برزیل، مکزیک و روسیه به ترتیب با ۱۰۹.۹ میلیون، ۸۲.۲ میلیون، ۵۷.۵ میلیون و ۵۴.۹ میلیون کاربر در جایگاه بعدی قرار دارند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/11064

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی