پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

چرا رژیم صهیونیستی میزبان فرزند شاه مخلوع می‌شود؟

رضا پهلوی دیروز یکشنبه 27 فروردین به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد تا با برخی از افراد این سرزمین دیداری داشته باشد.

منتشر شده در 28 فروردین 1402

زهرا لایق حقیقی، روز گذشته 27 فروردین 1402، رضا پهلوی در توییتی خبر از مسافرتی به نمایندگی ایران را اعلام کرد که مردم ایران آن را قبول ندارند. وی در توییت خود نوشته بود که عازم سرزمین اشغالی(اسرائیل) است و به نمایندگی از طرف مردم ایران پیام صلح را به آنها میرساند.

رسانه

این درصورتی است که ماه‌های اخیر کمپین حمایت از پهلوی را به راه انداختند که در این کمپین فقط 300هزار نفر از او حمایت کرد که خود باعث آبروریزی بزرگی از اپوزیسیون‌ها داشت که با این همه تلاش برای براندازی ایران فقط همین تعداد به یاری آنها آمده‌اند و تازه پی به لشگر رباتی خود برده بودند.

این خبر واکنش‌های بسیاری را در پیش داشت مانند آنکه برخی از فعالان رسانه با یادآوری صحبت محمدرضا پهلوی پدر رضا پهلوی به او گفتند حداقل مانند پدرت کمی سیاست مدار باش. آنها با انتشار عکس تکه‌ای از روزنامه اطلاعات قبل انقلاب که نظر محمدرضا پهلوی در مورد اسرائیل در آن به چاپ رسیده بود در صفحات توییتری خود نوشتند:

رسانه

رسانه

برخی با نگاهی به تاریخ و اعتماد پدران پهلوی به دشمن  و شکست و سرافکندگی ایران برای او نوشتند:

رسانه

دیگر کاربران نیز با اشاره به ظلم‌های اسرائیل علیه فلسطینی‌ها و نسل کشی مسلمانان و اینکه کسی دیگر خواندان پهلوی را قبول ندارد چه برسد که نماینده مردم ایران باشد نوشتند:

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

در مجموع به عنوان ارزیابی سفر رضا پهلوی به سرزمین‌های اشغالی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
 ۱- موساد با این دعوت نشان داد پشت پرده هدایت اپوزیسیون را در اختیار دارد

۲- دعوت انفرادی از ربع پهلوی هم نشان دهنده وجود اختلاف در اپوزیسیون و هم تصمیم اسراییل به محور قراردادن ‌پهلوی در میان ایرانیان خارج از کشور است

۳- این دعوت نشان می‌دهد اسراییل تمرکز خود بر ایجاد التهاب در داخل ایران را حفظ کرده است

کلام پایانی

اسرائیل هیچگاه برای ایران و برای مسلمانان به رسمیت شناخته نشد و خاندان پهلوی نیز به بهای نوچگی غرب و اسرائیل برای ایران رسمیت نداشتن تا اینکه بخواهد به عنوان نماینده ایران پذیرفته شود. هلوکاست داستانی ساختگی و بدون سنداست که به بهانه‌ی آن به جان مسلمانان فلسطینی افتادند و سالهاست در این خطه از سرزمین‌های اشغالی مشغول نسل کشی مسلمانان هستند و هیچگاه برای داستان ساختگی و اهرم ظلم پیام صلح نخواهیم فرستاد. پهلوی همانجایی رود که درآنجا ریشه دوانده و بزرگ شده است او از ایران نیست.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/9562

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی