پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

یک فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه اسرائیل خود را برای فرار از منطقه آماده می‌کند، گفت: منشاء هر فتنه از صهیونیسم نشات می‌گیرد.

منتشر شده در 25 فروردین 1402
در سرویس

سردار محمدحسین سپهر صبح امروز در تجمع شرکت‌کنندگان راهپیمایی روز قدس در شهرستان کاشان اظهار داشت: در طول تاریخ می‌بینیم که پیامبران با دشمنان دین خدا به مبارزه پرداختند و امروز انقلاب اسلامی ما با تمام جریان‌های مشرک و جبهه‌های کفر در تقابل و مبارزه است.

وی افزود: امروز تمام کفر، شرک و نفاق در مقابل حقیقت انقلاب اسلامی و در مقابل دین مقدس اسلام ایستاده‌اند و امروز مسئولیت سنگینی بر روی دوش ما قرار داده شده است؛ وقتی به پیشینه تاریخی رژیم صهیونیستی نگاه می‌کنیم حقایقی برای ما آشکار می‌شود.

این یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن در صدد ایجاد پایگاهی برای مبارزه با اسلام و پایگاهی برای یهودیان بود، گفت: تشکیل امپراطوری یهودی از نیل تا فرات، سلطه انگلیس بر منطقه، تسلط بر کرانه دریای سرخ و دریای مدیترانه، ایجاد رژیم برای ایجاد اختلاف در دولت‌های منطقه و ایجاد جریان‌های تکفیری از اهداف آنان بود.

سپهر با بیان اینکه دشمنان به دنبال تشکیل حکومت جهانی و تسلط بر کل جهان بودند، تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا بیچاره‌ترین فردی است که باید همواره در تابعیت یهود و رژیم صهیونیستی باشد.

وی تاکید کرد: امروز اگر انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید شاهد ویرانی بیت‌المقدس بودیم اما انقلاب اسلامی لرزه بر اندام صهیونیست و دشمنان اسلام انداخته است به نحوی که صهیونیست معتقد است که جمهوری اسلامی در دنیا زلزله‌ای ایجاد کرده است که هیچ فردی تصور آن را نیز نداشت.

این یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه جبهه مقاومت یکی از سرمایه‌های جهان اسلام است، ابراز داشت: امروز اسرائیل خود را برای فرار از منطقه آماده می‌کند و در کنار آرژانتین منطقه‌ای را خریداری کرده و 10 سال ساخت و ساز انجام می‌دهد تا در زمان فرار در آن منطقه مستقر شوند.

 سپهر گفت: هر فتنه به جریان صهیونیستی متصل است و تا زمان سرنگونی این رژیم و آزادسازی قدس امکان برچیده شدن فتنه‌ها وجود ندارد و از این رو تا آزادسازی قدس و نابودی صهیونیسیم از پای نخواهیم نشست‌.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/9933

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی