پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گزارش جهت پرس از شایعات مستهجن علیه مقامات جمهوری اسلامی؛

رسانه ضدانقلاب یک فیلم کوتاه جنسی از پورت استار اسپانیایی تحت عنوان همجنسبازی فرزند استاندار بوشهر منتشر کرد که بعد از انتشار گسترده خبرنگار فرانس 24 جعلی بودن آن را تایید کرد.

منتشر شده در 14 مرداد 1402

عطیه فکری – با شروع محرم و نزدیک شدن به سالگرد اغتشاشات سال گذشته، رسانه‌های ضدانقلاب فعالیت‌های خود را علیه ایران و تحریک مردم آغاز کردند. اخیرا با شایعاتی مستهجن و سخیف علیه مقامات جمهوری اسلامی شروع به تفرقه‌افکنی بین مردم کرده‌اند تا بدین وسیله مدافعان و طرفداران نظام را زیر سوال ببرند و نفرت عمومی علیه مسئولین ایجاد کنند، در حدی که یک فیلم پورن از یک پورن استار اسپانیایی منتشر می‌کنند و وانمود می‌کنند که فلان مسئول در فلان شهر دچار انحراف جنسی است و صرفا به دلیل اینکه طرفدار نظام است حکومت ایران چشمش را روی حرام الهی بسته است.

در این بین منافقین داخلی که دستشان از قدرت کوتاه شده در انتشار این اخبار و نفرت پراکنی علیه حکومت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

1

نکته جالب ماجرا اینجاست که اصلاح‌طلبان هم به دلیل کنار رفتن از قدرت مرزهای بی‌اخلاقی را جا به جا کرده‌اند تا حدی که فعالان رسانه‌ای این جبهه نیز همسو با ضدانقلاب و منافقین داخلی به نشر این اخبار جعلی دامن می‌زنند و با توهین و تمسخر قصد تخریب مدافعان نظام و انقلاب را دارند و بعد از تکذیب اخبار اینچنینی با مظلوم‌نمایی خود را عقب می‌کشند و باز هم حرف‌های عوام فریبانه توام با ژست دلسوزی برای منافع کشور و مردم را می‌گیرند تا بتوانند اعتماد مردم ساده لوح را جلب کنند.

همان‌طور که استاد شهید مطهری درباره نفاق می‌گویند: فتنه به وجود نمی‌آید مگر با ترکیب شدن نفاق خواص و جهل عوام! 

تکذیب شایعه توسط خبرنگار فرانس 24

فیلم پورن بازیگر اسپانیانی صرفا به دلیل داشتن اندک شباهت ظاهری به یکی از مسئولین شهرستان بوشهر توسط رسانه‌ ضدانقلاب فرانس 24 منتشر شد که بعد از انتشار فیلم اصلی از یک سایت اسپانیایی و تکذیب ایران، ارشاد علیجانی خبرنگار این خبرگزاری مجبور به تکذیب شد و اعتراف کرد که خبر جعلی بوده است.

1

تخریب از طریق قوانین اسلام!

اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران مسلمان هستند و قوانین اسلامی را قبول دارند و آنچه که در اسلام حرام اعلام شده در نزد افکار عمومی قبیح و مذموم است حتی اگر در خلوت در پایبندی به قوانین اسلام سست به نظر بیایند. قوانینی مثل حرمت زنا، لواط، مشروب خواری و غیره برای تمام مردم با اخلاق و دیندار ایران پذیرفته شده است و عدم پایبندی عده قلیلی به آن ربطی به باور عمومی جامعه ندارد، برای همین است که دشمنان ایران و اسلام از طریق انتشار چنین شایعاتی سعی در تخریب چهره حکومت و برانگیختن خشم عمومی می‌کنند.

در ماجرای اخیر که تحت عنوان همجنسبازی فرزند استادار بوشهر منتشر شد و تهمت سنگینی به استاندار خدمتگزار این استان زده شد، با یک سرچ ساده منبع این فیلم مستهجن پیدا شد و فعالان رسانه‌ای باتقوا نقشه شوم این جریان را افشا کردند و بعد از این افشاگری بود که خبرنگار فرانس 24 درباره جعلی بودن خبر توییت زد. 

1

واکنش فعالان رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این تهمت قبیح

فعالان رسانه‌ای که از برنامه رسانه‌های ضدانقلاب برای برانگیختن خشم عمومی در سالگرد اغتشاشات 1401 که مطلع بودند شروع به دفاع و منتشر کردن اصل خبر کردند تا این جریان را رسوا کنند. حتی برخی از کاربران عادی شبکه‌های اجتماعی هم به این ماجرا و این دروغ بزرگ واکنش منفی نشان دادند.

15834

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/1863

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی