پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نگاهی به رزمایش گسترده ارتش در ایران

رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش جمهوری اسلامی ایران بامداد امروز با رمز یا محمد رسول الله(ص) در گستره جغرافیای جمهوری اسلامی ایران برای ارتقا سطح امنیت ایران در حال برپزاری است که با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است.

منتشر شده در 12 مهر 1402

روز گذشته 11 مهر ماه 1402 رزمایش پهپادی ارتش با رمز محمد رسول الله (ص) آغاز به کار کرد. در این رزمایش به گفته امیر سیاری، فرمانده رزمایش مشترک پهپادی 1402 ارتش، در این رزمایش قریب 200 فروند انواع پهپاد از یگان‌های منتخب نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در گستره جغرافیای جمهوری اسلامی ایران از آب‌های گرم خلیج فارس و دریای عمان در جنوب تا مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز کشور شرکت کرده‌اند.

در ادامه این رزمایش امروز 12 مهرماه 1402 برای نخستین بار در کشور، رویارویی پهپادی انجام و پهپاد هدف توسط پرنده بدون سرنشین دیگری منهدم شد. امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش گفت: در یک رزم هوایی، یک پهپاد در یک رویارویی هوایی، پهپاد دیگر را با موشک مورد هدف قرار دهد که این اقدام برای نخستین‌بار در کشور صورت گرفت و توانستیم پهباد هدف را منهدم کنیم.

در این رزمایش انواع پهپادها رونمایی شد که با موفقیت اهداف خود را نابود کردند.

این موفقیت پهپادی در این رزمایش ارتش از چشم اصحاب مجازی دور نماد و در صفحات خود از قدرت و موفقیت خوب ارتش در اینت زمینه مطالبی را منتشر کردند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/143096

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی