پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 22 فروردین 1400
در سرویس

به گزارش جهت، محمدصالح جوکار در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: امروز دوباره شاهد حادثه ای در تاسیسات نطنز بودیم و همزمان تیم مذاکره کننده ما در وین در حال مذاکره است. باز هم شاهد اعتماد دیگر و در مقابل ضربه و خیانتی دیگر هستیم.

وی اظهار داشت: همزمان که تیم مذاکره کننده ما با گروه ۱+۴ در قالب برجام در حال مذاکره هستند، در تاسیسات نطنز حادثه ای رخ داد و نتیجه گیری این حادثه، با لبخند خنجر زدن است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس متذکر شد: آیا تجربه برجام کافی نیست؟ دولت باید سیاست های کلی نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری را در دستور کار قرار دهد و از این سیاست ها کوتاه نیاید و حرف اصلی برداشته شدن تحریم های ظالمانه و راستی آزمایی دقیق است.

جوکار با بیان اینکه راستی آزمایی خط قرمز ما است و هیچکس حق ندارد از آن عبور کند، تاکید کرد: در برجام امتیازاتی داده شد و امروز با پشتیبانی قدرت منطقه ای، انقلاب و نظام باید مطالبات مردم پیگیری شود.

وی گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان چرا کالاهای اساسی کمیاب و گران است و دولت نمی تواند توزیع را مدیریت کند؟ وزیران جهاد کشاورزی و صمت هر چه سریعتر باید مشکلات مردم را پیگیری کنند.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر، گفت: تذکر شما وارد است و امروز نیز در این خصوص نشستی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: نمی توان با نگاه به بیرون مشکلات درون کشور را حل کرد و باید با تولید قدرت، اقتدار مردم را حفظ کنیم

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/116992

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی