پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 22 اردیبهشت 1400
در سرویس

به گزارش جهت، از شبکه الجزیره قطر، به دنبال حمله موشکی رژیم صهیونیستی که سه موشک به این برج شلیک کرده است، بخشی از ساختمان این برج فروریخته است.

از سوی دیگر و به دنبال بیم و هراس صهیونیست‌ها از قیام مردم فلسطین در شهر “اللد” در این شهر حکومت نظامی اعلام کرده است.

قانون منع رفت و آمد در این شهر از ساعت ۸ بعد از ظهر به وقت قدس اعمال خواهد شد.

رژیم صهیونیستی سه شنبه شب نیز به دنبال ناآرامی های پیاپی و شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله شهرک نشینان صهیونیست در شهر اللد وضعیت فوق العاده اعلام کرد.

روز سه شنبه صدها تن از ساکتان این شهر، یک جوان ۲۵ ساله را که به ضرب گلوله یک شهرک نشین صهیونیست در جریان ناآرامی های مردمی این شهر به شهادت رسیده بود، تشییع کردند.

درگیری در مرز غزه با فلسطین اشغالی در پی اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و قدس شریف در روزهای اخیر بالا گرفته است.

گروه های مقاومت فلسطین پیش از این در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و بیت المقدس از حملاتی تحت عنوان، «سیف القدس» خبر داده بودند.

به گزارش رسانه ها، بر اثر حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه دست کم ۳۰ فلسطینی از جمله ۱۰ کودک شهید و ۲۰۳ تن زخمی شدند.

اقدام‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی با محکومیت کشورها ، نهادهای بین المللی و سازمان های حقوقی بشری مواجه شده است .

دیده‌بان حقوق بشر این حملات را وحشیانه خواند و خواستار تلاش جامعه بین المللی برای جلوگیری از ادامه آن شد.

130 راکت به سمت عسقلان و سدیروت شلیک شد

گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به شهادت اعضای ارشد خود، بیش از صد راکت به سمت سرزمین‌های اشغالی روانه کردند.

شمار شهدای غزه به ۵۶ تن رسید

رسانه‌های فلسطینی در اطلاعیه این وزارتخانه آمده است که در بین شهدای فلسطینی ۱۴ کودک و چهار زن و یک فرد مسن نیز دیده میشود.

براساس این گزارش شمار زخمی‌های این حملات نیز به ۳۳۵ نفر افزایش یافته است.

ارتش رژیم صهیونیستی در ۲ روز گذشته نوار غزه را آماج حملات زمینی و هوایی خود قرار داده که موجب ویرانی زیرساخت‌ها و مراکز درمانی این باریکه شده است.

نیروهای مقاومت اسلامی در غزه نیز به‌ تلافی حملات صهیونیست‌ها به این باریکه، سرزمین‌های اشغالی توسط صهیونیست ها را با موشک هدف گرفته‌اند که تعدادی از صهیونیست‌ها در این حملات کشته و مجروح شده‌اند.

پیش از این شمار شهدا و زخمی‌ها ۴۸ ۳۰۶ زخمی اعلام شد که نشان دهنده میزان جنایات نیروهای اشغالگر است.

اکثر کشورهای جهان حملات بی‌رحمانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرده و خواهان توقف فوری آن شده‌اند. همچنین در دو روز گذشته ده‌ها تظاهرات در شهرهای مختلف جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه و قدس اشغالی برگزارشده است.

چهارمین روز تحصن اردنی‌ها مقابل سفارت رژیم صهیونیستی

مردم اردن برای چهارمین روز پیاپی با برپای تحصن بزرگ مقابل سفارت رژیم صهیونیستی و همچنین در شهر اربد در شمال اردن حمایت خود را از مقاومت فلسطینیان در قدس و غزه اعلام کردند.

امشب در دفاع از فلسطین از بام خانه‌ها ندای الله اکبر سر دهید

حزب الله لبنان با صدور اطلاعیه‌ای از همگان خواست با حضور در فراز بام ها یا از گلدسته مساجد بانگ تکبیر برای حمایت از فلسطین سر دهند.

پلیس رژیم صهیونیستی در شهر اللد منع آمد و شد اعلام کرد

در سایه موج شدید درگیری‌ها و حملات به شهروندان عرب، پلیس رژیم صهیونیستی امروز، چهارشنبه منع آمد و شد در شهر اللد در مرکز اراضی اشغالی از ساعت هشت شب تا چهار صبح اعلام کرد.

شلیک ۲۰ راکت دیگر به سمت سدیروت

کتائب القسام در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که در پاسخ به شهادت فرماندهان و تخریب ساختمان‌ها در غزه ۲۰ راکت دیگر به سمت سدیروت شلیک کرده است.

«سرایا القدس» با ده‌ها راکت سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد

همزمان با هشدار شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، منابع فلسطینی از فعال شدن آژیرهای خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال نوار غزه خبر دادند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/113002

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی