پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 29 دی 1399
در سرویس

به گزارش جهت، علی ربیعی اظهار کرد: اگرچه فضای رسانه‌ای و بدعهدی امریکا مجالی برای ندیدن قوت‌های برجام فراهم ساخته، اما تاریخ نقش برجام در عملی شدن راهبرد صبر استراتژیک و مقاومت فعال را روزی روشن خواهد ساخت و نشان می‌دهد چگونه حفظ امنیت ملی در سایه دولت غیرقابل پیش‌بینی و خطرناک ترامپ به کمک برجام ممکن شده است.

وی افزود: در این سال‌های دشوار که اقتصاد ملی سخت‌‌ترین دوران خود را پشت سر می‌گذارد، دولت در تعقیب سیاست‌های کلان اعلام شده از سوی رهبری، مدیریت استراتژیک جنگ اقتصادی- تبلیغاتی و مأیوس کردن امریکا از دستیابی به چشم‌انداز پیروزی است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: تاریخ ایران بعدها قضاوت خواهد کرد که در بدترین دورانی که دولت به حمایت سیاسی و ایران به یکپارچگی ملی سخت نیازمند بود، مخالفان دولت برای دستیابی به اهداف کوتاه‌ مدت سیاسی نه تنها حمایتی جدی صورت ندادند بلکه همه مشکلات ساختاری و مصائب برآمده از سیاست دولت ترامپ را یک‌جا به نام دولت صورتبندی کرده و از هیچ عملی علیه دولت کوتاهی نکردند.

ربیعی اظهار کرد: اگرچه تلخی‌های بی‌سابقه اقتصاد بر ذهن مردم سنگینی می‌کند و به حق ایشان آزرده‌اند، اما واقعیت آن است که علی‌رغم همه فشارها، این مدیریت اقتصادی و سیاسی دولت بوده که باعث جلوگیری از رسیدن دولت ترامپ به اهدافش شده است. این به معنای نادیده گرفتن کاستی‌ها نیست بلکه تلاش برای منصفانه درک کردن واقعیت است.

سخنگوی دولت یادآورشد: اگر نبود حمایت‌های مقام معظم رهبری و بلند مدت ‌نگری ایشان، بی‌گمان دولت در میانه منازعه‌ای نفس‌گیر برای حفظ منافع ملی، تنها در برابر همه ابزارهای مخالفان سیاسی قرار می‌گرفت.

وی تأکید کرد: آنچه برای دولت در این سال‌ها به مراتب تلخ‌تر و دشوارتر بود، نه تهدیدها و تحریم‌های امریکا بلکه همراهی شمار قابل توجهی از مخالفان دولت با فشارهای خارجی بود.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/126912

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی