پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سردار اسماعیل کوثری در خصوص برخی ادعاها مبنی بر «وضعیت مبهم یکی دیگر از محافظین رئیس جمهور» گفت: برخی رسانه‌ها حرف‌های بی‌ربطی را می‌سازند. محافظ نفر دوم در بالگرد دیگری بوده، زیرا در یک بالگرد به چند نفر محافظ احتیاجی نبوده و تمام این حرف‌ها بی‌اساس است. ما مسأله پنهان شده‌ای نداریم.

منتشر شده در 2 خرداد 1403
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ سردار اسماعیل کوثری در خصوص برخی ادعاها مبنی بر «وضعیت مبهم یکی دیگر از محافظین رئیس جمهور» گفت: برخی رسانه‌ها حرف‌های بی‌ربطی را می‌سازند. محافظ نفر دوم در بالگرد دیگری بوده، زیرا در یک بالگرد به چند نفر محافظ احتیاجی نبوده و تمام این حرف‌ها بی‌اساس است. ما مسأله پنهان شده‌ای نداریم.

وی در خصوص ابعاد مختلف سقوط پرواز رئیس جمهور و همراهان گفت: با توجه به شرایط جوّی و جغرافیایی و نیز ارتفاعات سربه فلک کشیده ارسباران که منطقه بسیار پیچیده‌ای است، در حال حاضر تیمی از طرف ستاد کل نیروهای مسلح به سرپرستی سردار علی عبداللهی مشخص شده است که به بررسی جامع و کامل این اتفاق بپردازند و حتما گزارش آن به دست مردم خواهد رسید.

سردار کوثری همچنین در خصوص برخی شایعات مبنی بر «وضعیت مبهم یکی دیگر از محافظین رئیس جمهور» گفت: سرتیم اصلی سردار موسوی بودند. برخی رسانه‌ها حرف‌های بی‌ربطی را می‌سازند. محافظ نفر دوم در بالگرد دیگری بوده، زیرا در یک بالگرد به چند نفر محافظ احتیاجی نبوده و تمام این حرف‌ها بی‌اساس است. ما مسأله پنهان شده‌ای نداریم.

کوثری در پایان اشاره کرد: رسانه‌های خارج از کشور به دنبال جوسازی هستند تا مورد توجه مخاطبین داخلی و خارجی قرار بگیرند. آنها به خیال اینکه حرف نو و جدیدی زده‌اند که باید گفت، نه این چنین نیست. تعداد شهدا، اسامی، رده، رسته و جایگاه آنان مشخص است.

منبع : انتخاب
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/170905

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی