پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 15 مهر 1399
در سرویس

به گزارش جهت، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران، درباره لغو جلسه امروز سران سه قوه توسط روحانی توضیحاتی ارائه کرده و مدعی شده است که واکنش ها به این خبر برای تخریب روحانی بوده است.

وی بدون توجه به اینکه این واکنش ها بیشتر از سمت مردم در فضای مجازی بوده گفت: اخبار را که رصد میکنم خیلی در شرایط امروز کشور مضر است که به اعضاء و رئیس دولت توهین می شود. ما چنین ادبیاتی در جامعه سیاسی کشور نداشتیم. اگر این توهین به قوه دیگر می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد. همه ما نقد داریم و نقد می‌تواند راهگشا باشد اما اخبار در جامعه بسیار مهم است!

جلسه لغو نشد؛ به تعویق افتاد

سخنگوی دولت ادامه داد: پیشنهاد جلسه را رئیس‌جمهور داده بودند. زمانی که رئیس مجلس به بیمارستان رفتند، وزیر بهداشت گفتند ایشان به بخش‌های کرونایی و بیماران بدحال رفته‌اند و کمیته بهداشتی ستاد ملی کرونا توصیه کرد این جلسه به عقب بیفتد. حتی برخی افراد قبل از اتفاق این موضوع آن را پیش بینی کرده بودند و بیشتر شبیه به (یک سناریو) هست.

این اظهارات ربیعی در شرایطی است که از شب گذشته تا کنون کاربران فضای مجازی در شبکه‌های متعدد دوری روحانی از جلسات مختلف به بهانه کرونا را مورد نقد قرارداده بودند.

کاربران از رئیس جمهور مطالبه کرده بودند که به بهانه کرونا، رسیدگی به موضوعات کلان کشور را به تعویق نیندازد، چرا که مردم عادی و تعدادی از مسئولان در چنین شرایطی پا به پای همدیگر به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

 

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/140135

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی