پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس بررسی می‌کند؛

روز یکشنبه ۲۱ خرداد در حاشیه مراسم تولد ده سالگی کیان پیرفلک پسرعموی مادر کیان با خودروی خود به تعدادی از مأموران نیروی انتظامی حمله کرد و منجر به شهادت یکی از حافظان امنیت شد.

منتشر شده در 22 خرداد 1402
در سرویس

مراسم تولد کیان پیر فلک بنا به درخواست خانواده وی با فراخوان و تبلیغات گسترده در شبکه‌های ضد ایرانی و معاند برگزار شد که در همین راستا ماموران فراجا با توجه به فراخوان‌های ضد انقلاب جهت ایجاد آشوب، برای تامین امنیت مراسم حضور پیدا کرده بودند.

هنگام برگزاری مراسم پویا مولایی راد، پسرعموی مادر کیان، سوار بر خودروی تیبای خود به یکی از ایست‌های بازرسی حاضر در مراسم حمله می‌کند و سروان محمد قنبری از پرسنل فراجا را زیر می‌گیرد که منجر به شهادت ایشان می‌شود.براساس توضیحات جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان، مولایی راد بعد از به شهادت رساندن شهید محمدی دور می‌زند و یک سرباز وظیفه فراجا را هم به سختی مجروح می‌کند، وی در نهایت با تیراندازی ماموران حاضر در صحنه زخمی و متوقف می‌شود و برای درمان به بیمارستان شهدای ایذه می‌رود اما در نهایت از دنیا می‌رود.

بعد از مرگ مولایی راد، جوان نوزده ساله‌ای که تحت تاثیر جو رسانه‌ای و احتمالا افکار دختر عموی خود دست به چنین اقدامی زده بود، رسانه‌های معاند با وارونه نمایی و جابجا کردن جای جانیان و نیروهای حافظ امنیت سعی می‌کنند که باز هم فضای شهر و کشور را ملتهب کنند.

پویا مولایی راد اندکی قبل از مرگش در صفحه اینستاگرامش استوری ضد دین منتشر و مقدسات شیعیان و مسلمانان را مورد توهین قرار داده بود، موضوعی که نشان از تفکرات ضد دینی وی دارد.

1

سناریوسازی رسانه‌های ضد انقلاب و تطهیر قاتل

رسانه‌های معاند با همراهی خانواده قاتل در حال تطهیر جنایتکاران و تحریک افکار عمومی پس از این حادثه تروریستی هستند و مدعی شدند پویا مولایی تسلیم شده و مأموران او را به گلوله بستند و «هیچ آثاری از گلوله روی ماشین پویا نیست» اما جای گلوله‌ها روی خودروی قاتل حکایت از موضوع دیگری دارد.

2

با انتشار تصاویر و فیلم ماشین پویا مولایی راد و جای گلوله‌ ها که برای متوقف کردن این تروریست شلیک شده بود، این روایت به سرعت از اعتبار ساقط شد و حتی خواهر پویا مولایی که این روایت را ارائه کرده بود، آن را از استوری اینستاگرامش پاک کرد و روایت جدیدی را نقل کرد!
استوری نزدیکان پویا مولایی راد و تحریف واقعیت! 

3

اولین بار نیست رسانه‌های ضد انقلاب تلاش می‌کنند، با ایجاد روایت‌های نا معتبر سعی در تحریک افکار عمومی می‌کند  و مغرضانه بودن اظهارات‌ این رسانه‌ها خیلی زود برملا می‌شود!
 

مقاومت کردن اینترنشنال در برابر واقعیت خبری!

4

پوریا زراعتی خبرنگار اینترنشنال نیز در توئیتی مدعی شد پویا مولایی تسلیم شده بود و مأموران او را به گلوله بستند و «هیچ آثاری از گلوله روی ماشین پویا نیست» که با انتشار فیلم ماشین پویا مولایی و جای گلوله‌ها که برای متوقف کردن این تروریست شلیک شده بود که این روایت به سرعت از اعتبار ساقط شد.

5

رضا پهلوی با انتشار توئیتی در صفحه خود در توییتر نوشت:

6

 

روایت کذب حادثه ایذه به سبک مسیح علینژاد:

6

روایت رسانه‌های فارسی زبان خارج نشین اینترنشنال از چکونگی کشته شدن پسرعموی مادر کیان پیرفلک

7

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/5035

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی