پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شماری از دانشجویان سوری در تهران با تجمع در برابر مقر سازمان ملل خواستار لغو تحریم های غرب و آمریکا علیه کشورشان به منظور تسهیل کمک به زلزله زدگان شدند.

منتشر شده در 24 بهمن 1401
در سرویس

شماری از دانشجویان سوری مقیم ایران امروز دوشنبه با تجمع در برابر مقر سازمان ملل در تهران به تحریم های اعمال شده از سوی آمریکا علیه کشورشان تحت عنوان «قانون سزار»  اعتراض کردند.

دانشجویان سوری همچنین از همراهی این سازمان با دیکته های واشنگتن و تحریم‌های یکجانبه علیه کشورشان انتقاد کردند و خواستار لغو فوری این تحریم ها به منظور کمک به زلزله زدگان سوری شدند.

از زمان جنگ علیه تروریسم در سوریه، آمریکا دولت و مقامات سوریه را به بهانه های واهی تحریم کرده و به همین بهانه تحریم هایی تحت عنوان قانون به اصلاح قانون سزار علیه دمشق وضع کرده است. اعمال این تحریم‌ها باعث افزایش مشکلات در کشور جنگ زده سوریه شده و مردم این کشور بیشترین ضرر را از این تحریم ها دیده اند و در زلزله اخیر در شمال غرب سوریه که هزاران نفر جان باخته و چند برابر این تعداد خسارت دیده یا مصدوم شده، در سایه این تحریم ها بدون کمک و امدادرسانی به موقع مانده اند.

«بشار اسد» رئیس جمهور سوریه  که اخیرا از مناطق زلزله زده دیدن کرده، گفته است: سیاست دوگانه غرب موضوع جدیدی نیست و بدیهی است و این سیاست 6 قرن است که وجود دارد.

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/15462

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی