پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس اتفاقات باشگاه پرسپولیس را بررسی می‌کند

بحث پیوستن علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به استقلال جدی‌تر از هر زمان دیگری شده است، این اتفاقات واکنش‌های هواداران دو تیم را به همراه داشته است.

منتشر شده در 12 تیر 1402

علیرضا بیرانوند صبح امروز با حضور در سازمان لیگ، قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس به صورت یکطرفه فسخ کرد. این در حالی است که از روز گذشته شایعه پیشنهاد باشگاه استقلال به این دروازه‌بان ملی‌پوش مطرح شده بود که تایید نشد.

با این همه برخی منابع گزارش داده‌اند بیرانوند شب گذشته با باشگاه استقلال برای پیوستن به این تیم به توافق قطعی رسیده و به همین خاطر امروز به سازمان لیگ رفت تا قراردادش با پرسپولیس را فسخ کند.

بنا بر شنیده ها، گفته می‌شود مبلغ این پیشنهاد نزدیک به 100 میلیارد تومان برای  2 فصل است که یکی از هواداران متمول استقلال اعلام کرده این مبلغ را برای استقلالی شدن بیرانوند می‌پردازد. 

به نظر می‌رسد در صورت صحت ادعاهای مطرح شده، امروز شاهد یک نقل و انتقال پر سر و صدا در فوتبال ایران خواهیم بود که شاید جدایی سیدمهدی هاشمی‌نسب از پرسپولیس و رفتنش به استقلال را تا حدودی کمرنگ کند!

این ماجرا واکنش‌های مجازی بسیاری را در فضای مجازی به همراه داشت. برخی از هواداران بابت مبلغ بالایی که از جیب بیت المال قرار است برای قرارداد با بیراوند پرداخته شود گله مند بودند و برخی از جابجایی وی بخاطر پول. این کاربران در صفحات شخصی خود راجع به این موضوع مطالبی را منتشر کردند.

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

با تمام این تفاسیر و بالا و پایین شدن‌ها در فوتبال ایران مردم از اوضاع فوتبال ایران گله‌مند هستند و از اینکه دو باشگاه دولتی که همه هزینه خود را از بیت المال دریافت می‌کنند اما خروجی خاصی ندارد به مسئولین شکایت داشتند، اما با این حال مسئولین بدون تغییر در روند باشگاه‌ها هنوز در حال ادامه کار خود هستند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/3556

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی