پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 15 مهر 1399
در سرویس

به گزارش جهت، امسال با اعزام نشدن زائران ایرانی به عراق در ایام اربعین به دلیل شیوع کرونا، حسرت زیارت سیدالشهدا (ع) بیش از گذشته حس می‌شود و دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام به دنبال راهی برای برقراری ارتباط با برادران عراقی هستند تا بتوانند ذره‌ای از حس و حال اربعین در حرم سیدالشهدا (ع) را درک کنند.

در این بین با موافقت عتبه حسینیه (ع)، ارتباط مستقیم تلفنی ویژه ایرانیان از جوار ضریح سیدالشهدا (ع) برقرار می‌شود تا از این طریق ایرانیان بتوانند با برقراری تماس صدای حرم را شنیده و از راه دور زائر کربلا شوند.

بر همین اساس، عاشقان اباعبدالله (ع) می‌توانند با شماره ۱۶۴۰ بدون هیچ پیش شماره‌ای تماس حاصل کرده و حال و هوای حرم امام حسین (ع) را در هر لحظه از شبانه‌روز درک کرده و صدای اطراف ضریح را تلفنی بشنوند.

ارتباط مستقیم تلفنی ویژه ایرانیان با موافقت عتبه حسینیه (ع) و با تلاش مؤسسه وصال الحسین (ع) صورت گرفته که از امروز تلفن «۱۶۴۰» امکان برقراری تماس با حرم حسینی را فراهم کرده است و هزینه این تماس نیز همچون هزینه تماس با تلفن ثابت محاسبه می‌شود.

پیش از این زائران کشورهای مختلف از جمله ایران می‌توانستند با شماره‌گیری ۰۰۹۶۴۷۶۰۲۱۱۱۰۰۰ با حرم سیدالشهدا (ع) ارتباط برقرار کنند که با این اقدام ایرانیان می‌توانند با شماره چهار رقمی ۱۶۴۰ زائر حسینی شوند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/140093

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی