پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری درباره افول آمریکا اظهار کرد: افول آمریکا به برکت پدیده مقاومت اسلامی نزدیک و نزدیک تر شده است.

منتشر شده در 13 تیر 1400
در سرویس

امین انصاری که شنبه شب در سومین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری در سالن شهید مطهری پژوهشکده علامه طباطبایی قم سخن می گفت با تقدیر از حمایت های دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انفلاب اسلامی از این کنفرانس خاطر نشان کرد: پشتیبانی های این دفتر از اقدامات سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران همیشگی و با نگاهی پدرانه همراه بوده است.

وی با اشاره به این که پرداختن به مسئله آمریکا مهم است ادامه داد: ۴۰ سال است که با این شیطان بزرگ پنجه در پنجه ایم، همچنان که امام راحل عظیم الشأن فرمود تا در جهان ظلم است، مبارزه هم هست و تا مبارزه هست، ما هم هستیم.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این که آمریکا در ۴۰ سال اخیر با ضعف های متعددی رو به رو شده است اذعان کرد: در همین چند سال اخیر، حداقل ۴ سیلی به آمریکا زده ایم که البته نتوانسته آن ها را جواب دهد.

وی افزود: شکست داعش، سرنگون شدن پهپاد آمریکایی، موشک باران پایگاه آمریکایی عین الاسد و همچنین اعزام کشتی های نفتی به ونزوئلا، ۴ سیلی مورد اشاره است.

انصاری افزود: تنها کاری که آمریکا در برابر این اقدامات ایران انجام داد، حمله تروریستی علیه سردار ما یعنی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود که البته همین اقدام هم سبب رسوایی خود آمریکا شد.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: البته خداوند تبارک و تعالی دو سیلی در همین ماه های اخیر به آمریکا زده است که یکی از این دو سیلی، شیوع بیماری کرونا بود که سبب شد تا آمریکا به عنوان مدعی نخست در بهداشت و درمان جهان با بحران رو به رو  شود و تلفات نخست دنیا را در این بیماری از آن خود کند.

وی سیلی دوم خدا به آمریکا را غرّش رنگین پوستان این کشور علیه حُکمرانان ظالم معرفی کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری تصریح دارند که آمریکا رو به افول است.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر این که این افول به برکت پدیده مقاومت اسلامی، نزدیک و نزدیک تر خواهد شد ابراز امیدواری کرد پیروزی مظلومان بر ظالمان جهان بر اساس وعده الهی هرچه زودتر محقق شود.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/104916

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی