پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در نهمین روز اعتصاب کارکنان پالایشگاه‌های فرانسه برای افزایش دستمزد، مشتریان با جایگاه‌های سوخت خالی در بسیاری از مناطق مواجه شدند.

منتشر شده در 13 مهر 1401
در سرویس

رسانه‌ها از خالی شدن بسیاری از جایگاه‌های سوخت شرکت «توتال انرژی» در سراسر فرانسه، در پی اعتصاب کارکنان پالایشگاه‌ها،  خبر می‌دهند.

به گزارش وبگاه خبری لوکال، کارکنان توتال انرژی در یک مناقشه طولانی مدت بر سر پرداخت دستمزد، دست به اعتصاب زده اند. گفته می‌شود روز گذشته حدود نیمی از جایگاه‌ها در پاریس بدون بنزین و گازوئیل ماند.

روزنامه محلی La Voix du Nord هم روز دوشنبه گزارش داد که «از منطقه سن لئونارد تا مارکیز، پر کردن باک غیرممکن است. در ارس نیز همین وضعیت مشاهده شده است».

این مشکل چند روزی است که ادامه دارد. با این حال، اعتصاب کارگران پالایشگاه‌ها تنها دلیل کمبود سوخت در جایگاه‌های خدمات توتال انرژی نیست. این شرکت در ابتدای سپتامبر شروع به ارائه تخفیف اضافی بر روی قیمت سوخت به مشتریان کرد که خود دلیل دیگری برای این کمبود است.

این نهمین روزی است که کارکنان پالایشگاه‌های فرانسه دست به اعتصاب می‌زنند. اعتصاب کنونی در پالایشگاه‌ها بخشی از اعتصابات بزرگ‌تر در بخش انرژی این کشور است.

گفته می‌شود کارگران خواستار افزایش دستمزد در میانه تورم فزاینده و افزایش قیمت کالا‌های اساسی هستند. موج جدید اعتصاب‌ها در فرانسه شروع شده است. هفته گذشته هم، برج ایفل پاریس  به علت اعتصاب سراسری بسته شد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/32352

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی