پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 23 دی 1399
در سرویس

به گزارش جهت، «مهدی پرپنچی»، سال‌ها مجری شبکه بی‌بی‌سی‌ فارسی بود. سپس، مستخدم «رادیو فردا» (ارگان سازمان سیا) شد و از آنجا به اتاق خبر شبکه سعودی ایران اینترنشنال پیوست.

او توییت زده؛ “امیر کبیر ۱۷۰ سال پیش نتوانسته بود در مورد واکسیناسیون آبله، حریف روحانیان و دعا نویس‌ها شود، بر جسد کودکان گریست و گفت «اگر در هر کوچه و خیابان مدرسه بسازیم و کتابخانه ایجاد کنیم، دعانویس‌ها بساطشان را جمع مى‌کنند». او مدرسه‌ها ساخت اما نمی‌دانست روزی دعانویس‌ها حاکم خواهند شد”.
کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی. انگلیس اگر کاری از دستش برمی‌آمد، با تلفات روزانه  1100نفری کرونا، رکورد جهانی را جابه‌جا نمی‌کرد.
در انگلیس، نخست وزیری دولت را اداره می‌کند که با اراجیف بافی مدعی شد بهترین راه کرونا، “ایمنی گلّه‌ای” است و با همین خرافه، مردم انگلیس را بدبخت کرد! امروز انگلیس را در دنیا به #ویروس_انگلیسی می شناسند، نه واکسن.
ضمنا جناب امیر کبیر صدر اعظم خدمتگزار ایران، در تصادف یا در رختخواب نمرد، مزدوران انگلیس رگ او را زدند تا انتقام مبارزات او با استعمار انگلیس را بگیرند.
امروز اگر امیر کبیر بود، به فرزندان ایران مباهات می کرد که نفتکش انگلیسی را به تلافی راهزنی در جبل الطارق، توقیف کردند. مباهات می‌کرد به همت فنّاوران ایرانی در تولید پیشرفته‌ترین ادوات نظامی، سوخت 20 درصد، و انواع پیشرفت‌های پزشکی و اجتماعی که موجب شده قربانیان روزانه کرونا در ایران، یک پانزدهم انگلیس باشد.و بالاخره این که به قول معروف، شما جیب ما را نزن، ساختن و دادن واکسن پیشکش.
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/127722

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی