پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

یادداشت تحلیلی؛

با ریزش جاده چالوس و مسدود شدن مسیرهای منتهی به آن و عدم دسترسی به آب سد امیرکبیر ۀب مناطق غربی تهران قطع شد و فرصت مناسبی برای شانتاژ رسانه‌های اصلاح‌طلب هم فراهم شد.

منتشر شده در 24 خرداد 1402
در سرویس

عطیه فکری – در 5 روز گذشته یعنی از 19 خرداد تا امروز 24 خردادماه ساکنان غرب تهران و کرج با مشکل بی‌آبی مواجه بودند. این بی‌آبی مربوط به سیلی است که در جاده چالوس آمد و منجر به ریزش جاده و مسدود شدن مسیرهای منتهی به آن شد، در واقع مسدود شدن مسیر و عدم آب‌رسانی از سد امیرکبیر باعث همچین بحرانی شد.

در هر بحرانی که به وجود می‌آید قطعا کمبودها و کج سلیقگی‌هایی در برطرف کردن آن وجود دارد و بی‌عیب و نقص جلو رفتن تقریبا غیرممکن است. در بحران اخیر هم مشکلاتی مثل عدم اطلاع رسانی به موقع سازمان آب و قانع کردن مردم برای دوری کردن از رفتارهای پرخطر وجود داشت که تنش ماجرا را بیشتر می‌کرد اما به نظر می‌رسد نظرات به ظاهر انتقادی تندی که داده می‌شود با چاشنی اغراق و دروغ همراه است چراکه مثلا فلان رسانه اصلاح‌طلب عکسی مربوط به سال 97 و بحران آب شرب خوزستان را منتشر می‌کند و وانمود می‌کند مربوط به قطع آب مناطق غربی تهران است و برخی از مردم بدون تحقیق و جستجو آن را باور می‌کنند و با این رسانه‌ها همراهی می‌کنند.

1

مسئله‌ای که در مواجهه با بحران قطع آب توجه را به خود جلب می‌کند اینست که با این حجم بالای ساکنین تهران خصوصا غرب تهران و کرج، بیشتر براندازان و اصلاح‌طلبان بودند که صدای اعتراض آن‌ها از قطع آب و عدم اطلاع رسانی به موقع دولت شنیده می‌شد!

این قضیه که اصلاح‌طلبان طبق معمول و همراه با براندازان و اپوزیسیون جمهوری اسلامی به وقایع واکنش نشان می‌دهند، نکته جدیدی نیست اما اینکه حتی بعد از حل شدن مشکل آب و رسیدگی به وضع جاده چالوس باز هم به کار خود ادامه می‌دهند نشانگر اهداف پشت پرده این اعتراضات است.

یکی از گمانه‌های که مطرح می‌شود سفر رئیسی به آمریکای لاتین و امضای ده‌ها سند اقتصادی به نفع کشورمان است که باید اخبار امیدوار کننده آن از سمع و نظر مردم پوشیده شود، چراکه خوب می‌دانند گسترش این اخبار با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی که در کشور وجود دارد چقدر می‌تواند مردم را به آینده روشن پیش رو امیدوار کند پس بدیهی است که کسانی که ریز و درشت مشکلات کشور را 8 سال معطل چراغ سبز غربی‌ها کردند اینگونه با اغراق و مطالب خلاف واقع بخواهند بزرگی دستاورد اقتصادی دولت سیزدهم را زیر سوال ببرند.

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/4869

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی