پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

فعال سیاسی:

عباس عبدی ضمن ارائه پیشنیه‌ای از سابقه اصلاح‌طلبان و چگونگی پیروزی آنها در انتخابات ۷۶ معتقد است که در برهه فعلی اصلاح‌طلبان نیازمند یک پوست‌اندازی هستند و این پوست‌اندازی مانند زایمان دردآور است.

منتشر شده در 29 خرداد 1401
در سرویس

عباس عبدی گفت :این نظرم را به خود آقای خاتمی هم قبلاً شاید حدود ۳ سال قبل گفتم که ادامه این وضع از سیاست‌ ورزی بی‌معنی است و معتقد بودم که ایشان می‌تواند کلاً سکوت کند و کنار بکشد و بگذارد اصلاح‌طلبان هرکاری که می‌خواهند انجام بدهند.

این پژوهشگر بیان کرد: من تا به حال ندیدم که کسی بگوید نواصلاح‌طلبی یعنی چی! شاید در اصولگرایان تفاوت‌های روشنی با نواصولگرایان دیده شود. گرچه آنجا هم ممکن است این تفاوت‌ها به لحاظ تئوریک به اندازه کافی توصیف نشده باشد. ولی در اصلاح‌طلبان اینگونه نیست.

وی افزود: برآیند محافظه‌کاری و اصلاح‌طلبی است که یک فرآیند درست را شکل می‌دهد؛ با سهمی از محافظه‌کاری مخالف نیستم.

عبدی بیان داشت: این بد است که مثلاً بگوییم آقای روحانی آبروی من را برد؛ پس خودم چه کاره‌ام؟ روحانی کار خود را می‌کرده و من شخصاً انتظاری بیش از این را نداشتم.

این فعال سیاسی در انتها گفت: اصلاً بی‌معناست که اصلاح‌ طلبان با براندازان مرز نداشته باشند. این ۲ مانند این است که بگویید ضرورت مرزبندی بین آب و آتش و یا پنبه و آتش وجود ندارد این‌ها باهم سازگاری ندارند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/50194

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی