پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

یکی از سوژه‌های اصلی و پربازدید شبکه‌های اجتماعی در روزهای اخیر ماجرای برهم خوردن ازدواج حسن یزدانی بوده است!

منتشر شده در 7 آبان 1400
در سرویس

 در مراسمی که برای تقدیر از قهرمانان کشتی جهان در یکی از پاساژهای تهران برگزار شد، آرش ظلی پور همکاری قدیمی خبرورزشی و مجری شناخته شده تلویزیونی با سئوالی درباره ازدواج  حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک را غافلگیر کرد!

یزدانی که اصولا ورزشکار کم صحبت و مأخوذ به حیایی است در جواب به پرسش مجری مراسم با خجالت گفت: یک چیزهایی بوده اما هنوز قسمت نبوده و…

آرش ظلی پور هم ادامه داد که هادی عامل گزارشگر مسابقات کشتی قضیه ازدواج را گفته و نکند جواب منفی داده اند یا اینکه خودت جواب منفی دادی که… پهلوان جویباری که خیلی خجالتی است بعد از آن خندید و ترجیح داد دیگر ادامه ندهد تا شایعات مبنی بر برهم خوردن نامزدی حسن یزدانی قوت بگیرد.

اما یک منبع مطلع و نزدیک به حسن یزدانی به ما خبر داد: نامزدی حسن یزدانی به هم نخورده است. نه دختر خانم مورد علاقه یزدانی جواب رد داده و نه خانواده اش. خود این قهرمان هم پشیمان نشده است منتهای مراتب مشکل اصلی این بود که هادی عامل این خبر را زود لو داد! حسن یزدانی و نامزدش قرار نبود به این زودی ازدواج کنند و این موضوع به زمان دیگری موکول شده اما گزارشگر معروف کشتی جوری صحبت کرد که … به هر حال این نامزدی به قوت خود باقی است ولی هنوز زمان یا تاریخ جدید ازدواج حسن یزدانی پهلوان دوست داشتنی کشورمان مشخص نشده است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/88690

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی