پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اعتقاد به اینکه ۴۵ درصد از درآمد خانوار ایرانی صرف تأمین مسکن می‌شود،گفت: وظیفه سازمان مهندسی این است که از سرمایه‌های مردم به نحو احسن در این زمینه نگهداری کند.

منتشر شده در 11 تیر 1401
در سرویس

 حمزه شکیب عصر جمعه ۱۰ تیر در نشست با رئیس سازمان بسیج مهندسین فارس که در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در شیراز برگزار شد، اظهار کرد: نظام مهندسی تنها سازمان نظام مهندسی نیست بلکه این سازمان نقش مهمی در ساختمان‌سازی دارد و محصولی که ارائه می‌دهد، ساختمان است.

او ادامه داد: نظام مهندسی برای ساخت یک ساختمان یکی از ارکان محسوب می‌شود و شهرداری‌ها، وزارت راه و شهرسازی، سرمایه‌گذاران، مالکین، بهره برداران و مردم از دیگر ارکان برای ساخت ساختمان به شمار می‌روند.

شکیب اضافه کرد: بدون شک بسیج مهندسی می‌تواند حلقه واسط برای برقراری ارتباط نزدیک بین این سازمان‌ها و مجموعه‌ها باشد تا این چرخه به خوبی عمل کند.

او با بیان اینکه‌ ۴۵ درصد از درآمد خانوار ایرانی صرف تأمین مسکن می‌شود، گفت: وظیفه سازمان نظام مدیریت سرمایه‌های مردم به نحو احسن در این زمینه است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور اظهار کرد: بسیج کشور هم در حال انجام برنامه‌ریزی و برقراری ارتباطات فرهنگی هستند تا بتوانند این مطالبه گری را در مردم ایجاد کنند.

شکیب عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم به وظایف خود در بحث طراحی، نظارت و اجرا و برقراری تعامل با دستگاه‌های دیگر به خوبی عمل کنیم تا بتوانیم ساختمان‌ها را به بهترین شکل ممکن در اختیار بهره‌برداران قرار دهیم.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/47539

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی