پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سرمربی تیم والیبال مراکش:

سرمربی والیبال مراکش، مردم ایران را میهمان‌نواز و صمیمی توصیف کرد و گفت: در سفر به تهران کباب، سوپ‌ و سالادهای ایرانی خوردیم، غذاهای لذیذی هستند، اما توصیه می‌کنم گردشگران خارجی در ایران، حتما قرمه‌سبزی بخورند که طعم شگفت‌انگیزی دارد و بسیار خوشمزه است.

منتشر شده در 27 مرداد 1401
در سرویس

سرمربی تیم والیبال مراکش گفت: از سفر به ایران لذت می‌بریم، در این چند روز در تهران تاکنون فقط غذاهای هتل را خوردیم؛ کباب [با لهجه خاص خودش کاباب] سوپ‌ها و سالادهای ایرانی که بسیار لذیذ است.

او کمی فکر کرد و از راهنما هم کمک گرفت، بعد گفت: غذایی پر از سبزی برای من چیزی شبیه به سوپ بود، [به یکباره با لهجه‌ای که به سختی توانست تلفظ کند] گفت: «قرمه‌سبزی»! توصیه می‌کنم گردشگران خارجی در ایران حتما قرمه‌سبزی بخورند که طعم شگفت‌انگیزی دارد و بسیار خوشمزه است… مربی‌های همراهش به نشانه تایید سرشان را تکان دادند.

ایرانی‌ها بازیکنان خوبی دارند، ما آرژانتینی‌ها عاشق مارادونا هستیم…اما در حال حاضر لیونل مسی را ترجیح می‌دهم؛ او یک الگو است.

سرمربی آرژانتینی تیم والیبال مراکش در سفر به ایران سورپرایز شدیم، [بلند خندید] البته از نوع مثبت؛ ایرانی‌ها همه میهمان‌نواز و صمیمی هستند و غذاها هم لذیذ است و بازهم از دعوت فدراسیون والیبال سپاسگزاریم.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/38745

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی