پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس بررسی می‌کند

در پی تبلیغات گسترده در ماه‌های گذشته برای به آشوب کشیدن شهرهای ایران علیه جمهوری اسلامی با عدم همراهی مردم و شکست مفتضحانه‌ای رو به رو شدند.

منتشر شده در 26 شهریور 1402
در سرویس

عطیه فکری – بعد از فوت مهسا امینی و اغتشاشات سال گذشته به بهانه مرگ این دختر جوان که با برنامه‌ریزی و هزینه هنگفت سرویس‌های اطلاعاتی مختلف صورت گرفت، در طول یک سال گذشته تحرکاتی از جانب ضدانقلاب برای به آشوب کشیدن شهرهای مختلف ایران مشاهده شد، حتی حمایت مالی و رسانه‌ای شدیدی برای اغتشاشات سالمرگ مهسا امینی هم صورت گرفت که با عدم همراهی مردم تمام نقشه‌هایشان نقش بر آب شد.

این شکست مفتضحانه که با سیلی مردم آگاه ایران توام بود باعث شد بسیاری از سلبریتی‌های فراری و آواره از کشور و برخی از عناصر ضدانقلاب به شکست برای براندازی جمهوری اسلامی اعتراف کنند.

اعتراف ضد انقلاب به شکست براندازی در ایران

در شبکه‌های اینترنشنال، بی‌بی‌سی و منوتو و امثالهم در دو روز گذشته کارشناسان و حتی سلبریتی‌های ایرانی که دعوت کرده‌اند مکررا با ادبیات متفاوت و در نهایت ناامیدی اعتراف کرده‌اند که تلاش‌هایشان برای ساقط کردن جمهوری اسلامی از قدرت بی‌نتیجه مانده است و حتی در مواردی مردم ایران را متهم به بی‌خیالی و خوشگذرانی کرده‌اند که حتی با وجود فراخوان‌ها و تبلیغات گسترده باز هم در پی چند روز تعطیلی به شمال ایران سفر کرده‌اند و توجهی به فراخوان‌ها نشان ندادند.

عصبانیت شدید عوامل شبکه بهایی من‌و‌تو از مردم ایران: سالگرد مهسا، مردم رفتند شمال و دارند جوج می‌زنند و عشق و حال می‌کنند! 25 شهریور، 25 کیلومتر ترافیک در جاده چالوسه؛ الان نصف بیشتر مملکت برای گردش و تفریح تو تعطیلاته!

اعتراف گلشیفته فراهانی به عنوان بازیگر زنی که از اولین نفراتی بود که با پشت پا زدن به ایران و قوانین جمهوری اسلامی در سال‌های گذشته سعی کرده بود برای خودش محبوبیتی نزد عوامل ضدانقلاب کسب کند.

گلشیفه فراهانی در مصاحبه با سینا ولی‌الله گفت: با کسانی اتحاد کردیم که مخاطب زیادی نداشتند و حاضر نبودند همدیگر را تحمل کنند! به خاطر پدرم فحش‌های زیادی خوردم؛ می‌گفتند چون ما را قبول نداری، پس برو بمیر! اپوزیسیون درگیر منم منم‌ها است؛ تا کار تیمی پیش می‌آید، شکست می‌خورد؛ خب معلوم است که همه چیز از هم می‌پاشد!

اعتراف بعدی متعلق به پوریا زراعتی از فعالان رسانه‌ای و مجریان شبکه‌های فارسی زبان ضدانقلاب است، او در مصاحبه‌ای گفت: «هر ائتلافی شکل گرفت، هر اتحادی شکل گرفت، هرکی هر صحبت خوبی کرد و هرکی خوشگل اومد جلوی دوربین صحبت کرد مصاحبه کرد، همه‌ها؛ خب شکست خورده دیگه»

حسین باستانی تحلیلگر بی‌بی‌سی فارسی در نقد عملکرد اپوزیسیون در اغتشاشات سال گذشته گفت: اپوزیسیون در استفاده از این فرصت تاریخی موفق نبوده و نتوانسته در جهت تحقق شعارهایی که می‌داده است حرکت کند. اپوزیسیون خیال کرد براندازی در ایران ساده‌ است و کار را تمام شده فرض کرده بود!

در این ماجرا حتی در روزهای گذشته هم کارشناسان اپوزیسیون با ناامیدی صحبت می‌کردند و از شواهد و قرائن موجود نتیجه گرفته بودند که تمام تلاش آن‌ها با شکست مواجه شده و اعتراف کردند که: اپوزیسیون هنوز نتوانسته یک رهبر برای خودش معرفی کند، بابا از سلبریتی که رهبر در نمی‌آید و اکنون اپوزیسیون مأیوس و سرخورده شده‌اند!

علیرضا نوری‌زاده، کارشناس اینترنشنال در ماه گذشته با عصبانیت از ناکامی در براندازی جمهوری اسلامی ایران اعتراف کرد و اقدامات مذبوحانه ضدانقلاب را بی‌نتیجه خواند: جمهوری اسلامی مثل همیشه و در همه زمینه‌ها سر ما (اپوزیسیون) را به طاق کوبید و عاشورا و تاسوعای خودش را برگزار کرد!

نوری‌زاده در حالی به دروغ ادعا می‌کند که آمریکا از انقلاب‌های مخملی در ایران حمایت نکرد، که خود بهتر می‌داند، آنها از هر ابزار و روشی برای این مسأله استفاده کردند اما ناکام ماندند و اینگونه مزدورانشان را عصبانی نموده‌اند!

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/140468

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی