پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پشت پرده رفتار خلاف واقع یک خانواده داغدار

با بررسی تصویر منتشر شده منتسب به کارت عضویت ناسا برای کیان پیرفلک، مشخص شد نه تنها این تصویر، تصویر کارت عضویت افتخاری نیست بلکه یک کمپین نمادین ناسا برای ارسال اسامی افراد در سفر بعدی ناسا به مریخ بوده که امکان ثبت نام در آن برای عموم میسر است.

منتشر شده در 30 بهمن 1401
در سرویس

مادر کیان پیرفلک اخیرا در نوشته ای مدعی شده است که «پسرم رویای‌ ناسا و رفتنت‌ به مریخ‌ چه زود به حقیقت تبدیل شد، کاش بودی و در آغوش می‌فشردمت‌ و مثل همیشه به تو افتخار می‌کردم‌.»

با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که ادعای مادر کیان پیرفلک کذب بوده و علی رغم اینکه در رسانه‌ها تصویر منتشر شده را منتسب به کارت عضویت افتخاری ناسا کیان پیرفلک دانسته‌اند، اما این تصویر متعلق به کمپینی است که ناسا برای ارسال نام افراد به سیاره مریخ آغاز کرده و امکان ثبت نام برای عموم در آن میسر است.

کیان پیرفلک ناسا

سفر به مریخ برای عموم مردم!
ناسا نام شما را بر روی یک تراشه که همراه مریخ نورد بعدی به این سیاره می‌فرستد، حک و ارسال می کند. هنوز مشخص نیست ماموریت بعدی چه زمانی انجام شود و یا این ماموریت به چه شکلی باشد اما نام شما می تواند در این سفر باشد و در کنار نام بیش از 22 میلیون نفری که تاکنون ثبت نام‌ کرده اند بر روی یک میکروچیپ قرار گیرد.

ارسال نام به مریخ برای همگان در سراسر جهان در دسترس است و نیاز به هیچ اطلاعات شخصی نیست. ثبت نام رایگان است و فقط باید نام، نام کشور، کد پستی و ایمیل‌تان را بنویسید. این نام ها به طور عمومی منتشر نخواهند شد. 

ثبت نام برای اعزام به مریخ توسط ناسا

پشت پرده ادعاهای عجیب و عریب زینب مولایی چیست؟
با نگاهی به اظهارات زینب مولایی مادر کیان پیرفلک متوجه رفتار متناقض و احساسی این شخص می شویم که مشخص نیست هدف آن چیست؟ آیا این مادر داغدار میخواهد به هر قیمتی فضا را ملتهب کند و هر روز با ادعاهای عجیب و غریب به تیتر اخبار شبکه های اجتماعی و رسانه های بیگانه تبدیل شود؟ یادمان نمی رود که همین شخص در اظهاراتی عجیب همان روز اول انگشت اتهام را به سمت محافظان امنیت برد و مدعی شد که فرزندش را نیروهای امنیتی به قتل رسانده اند.
هرچند داغ فرزند سخت است و مسئولان نیز وعده رسیدگی به ماجرا را دادند و افراد متعددی هم در این زمینه دستگیر شدند که خودشان اعتراف کردند در شب حادثه به سمت نقطه مد نظر ( محل عبور خانواده پیرفلک) تیراندازی کردند اما این مادر داغدار با سوء استفاده از عواطف جامعه سعی در خلاف گویی داشته و دارد.
مادری که بر مزار فرزندش گفته بود که فرزند من از قران متنفر بوده و نباید سر قبرش قرآن خواند. 
حال چنین شخصیتی با اخبار کذب به دنبال ایجاد حواشی و … است. آیا به قیمت خون فرزندش میخواهد توجه جلب کند؟ چه کسی پشت پرده تحریک این مادر احساسی و داغدار است و با ابروی وی و فرزند مرحومش بازی میکند؟

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/14802

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی