پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور:

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: بیش از ۵۰ درصد مهندسان، فاقد مسکن و ۶۰ درصد آنان، بیکار یا در شغل‌های غیرمرتبط در حال فعالیت هستند.

منتشر شده در 7 جولای 2021
در سرویس

 احمد خرم امروز در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی خواستار همکاری بیشتر استانداری‌ها با نظام مهندسی‌های فعال در استان‌ها شد و اظهار داشت: افزایش تعامل و همکاری دوجانبه، می‌تواند نویدبخش اخبار خوش در زمینه رونق صنعت ساختمان‌سازی و افزایش فعالیت صنایع وابسته به این حوزه شود.

احمد خرم با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد مهندسان، فاقد مسکن و ۶۰ درصد آنان، بیکار یا در شغل‌های غیرمرتبط در حال فعالیت هستند، افزود: با اجرایی شدن مبحث ۲۲ شاهد رونق ۱۸۰ صنعت وابسته به ساختمان خواهیم بود.

وی همچنین خواستار همکاری و حمایت استانداری برای احداث خانه مهندس در تبریز شد و گفت: در صورت موافقت استانداری، زمین لازم برای احداث خانه مهندس از سوی دولت واگذار و هزینه ساخت آن توسط نظام مهندسی استان پرداخت می‌شود.

صنعت ساختمان از صنایع پیشران کشور است/ فعالیت‌های عمرانی در استان متوقف نشده است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: صنعت راه و ساختمان از جمله صنایع مهم، استراتژیک و پیشران کشور محسوب می‌شود که نقش مهمی در اشتغال‌زایی و فعالیت ده‌ها رشته شغلی دیگر دارد.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با وی، گفت: تورم ناشی از اشباع در حوزه فعالیت‌های ساختمانی، قدرت خرید مردم را کاهش داده است که باید با اتخاذ تدابیر مناسب، مشکلات این حوزه را سامان‌دهی کرد.

وی ادامه داد: با وجود تحریم‌ها و شرایط کرونایی، مسیر توسعه و پیشرفت استان در حوزه فعالیت‌های عمرانی بدون توقف ادامه دارد و در حال حاضر صد‌ها پروژه مسکونی، راه‌سازی و جاده‌سازی در استان در حال اجراست.

پورمحمدی افزود: در چند سال اخیر، شرایط بسیار سختی بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل شده که به جرات می‌توان گفت در تاریخ کشور، بی‌سابقه بوده است.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: معتقدیم که شرایط سخت و دشوار، ما را در مقابل فشار‌ها و ناجوانمردی‌ها، مقاوم‌تر کرده و باعث خواهد شد که مصمم‌تر از گذشته برای رسیدن به اهداف خود گام برداریم.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/104096

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی