پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 20 اسفند 1399

به گزارش جهت، محمدصادق کوشکی، استاد گروه علوم سیاسی دانشگاه تهران  یادداشتی در کانال شخصی خودش در ایتا نوشت: فارغ از این که شورای نگهبان نامزدی برادر “محمد” برای انتخابات ریاست جمهوری را تایید کند یا خیر، ایشان از “سرمایه‌های مدیریتی نظام” است و به همین دلیل و با هدف حفاظت از این سرمایه و کمک به بالندگی آن چند نکته یادآوری می‌شود:

به فرمایش حضرت امام، انقلاب ما انقلابی فرهنگی است و بن‌مایه فرهنگ ما دین و مذهب ماست. هر چند ساختن و عمران و آبادی، پسندیده و لازم است اما نباید فراموش کرد که انسان طراز انقلاب اسلامی، انسانی برآمده از فرهنگ اسلامی است و به همین دلیل “مدیر مطلوب نظام اسلامی” کسی است که محور کار و جهاد و تعاملاتش، فرهنگ اسلامی باشد و همه چیز را در راه و جاده و پل و … خلاصه نبیند.

به فرمایش حضرت امام، فلسفه تاسیس حکومت اسلامی، “پیاده سازی احکام شریعت” است و تامین اقتصاد و معیشت و عمران و آبادی حاشیه و فروع نظام دینی محسوب می‌شود و سال‌هاست که به بهانه تامین معیشت، فلسفه برپایی جمهوری اسلامی به فراموشی سپرده شده و البته حال و روز اقتصاد و معیشت هم که معلوم است!

کشاورز عاقل گندم می‌کارد تا گندم برداشت کند اما در حاشیه کاه و کلش هم نصیبش می‌شود اما وای به حال کسی که” گندم” را برای برداشت “کاه” بکارد!

سردار محمد چه در کسوت نامزدی ریاست جمهوری و چه در هر سنگر دیگر، باید فهم و توجه به فرهنگ اسلامی و انقلابی را سرلوحه بیان و اندیشه و گفتارش قرار دهد تا در عمران و اقتصاد و تامین معیشت مردم موفق عمل کند و خدای ناکرده به سرنوشت سردار سازندگی و … دچار نشود.

همراهی و همنشینی دائمی و مشاوره با اهالی فکر و فرهنگ انقلاب اسلامی و بهره برداری از منابع غنی تفکر بسیجی (صحیفه امام و …)، موفقیت برادر محمد  در خدمت به امت مسلمان ایران و انجام وظیفه در قبال اسلام و انقلاب و نظام را تضمین خواهد کرد.

وما علینا الا البلاغ المبین.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/120048

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی