پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: محدودیت‌های شبانه تردد روز انتخابات مصادف با جمعه ۲۸ خرداد ماه لغو خواهد شد؛ این اقدام در راستای تهسیل تردد شهروندان در دستورکار قرار گرفته است.

منتشر شده در 25 خرداد 1400
در سرویس

غلامعلی شرق، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ایام انتخابات فعالیت ستادها شبانه انجام می‌شود، گفت: با توجه به اینکه صبح روز جمعه تا شامگاه همین روز، مصادف ۲۸ خرداد سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود محدودیت‌های تردد کرونایی لغو خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز لغو محدودیت‌های شبانه را مختص شب انتخابات دانست و بیان کرد: این اقدام موقتی در دستورکار قرار گرفته است و با هدف تسهیل در تردد شهروندان پیش بینی و اجرا خواهد شد. 

شرق اظهار کرد: با توجه به حضور حداکثری نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی البرز درمناطق مختلف شهری  و محل های تعیین شده شهروندان برای پیشگیری از هرگونه گره ترافیکی همکاری لازم را با ماموران پلیس راهور داشته باشند.

به گفته وی امسال حدود ۲۳۸ هزار راننده  وسایل نقلیه متخلف در اجرای طرح تشدید منع تردد شبانه در این استان اعمال قانون شده اند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/108701

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی