پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گزارش تحلیلی جهت پرس از نان بروز خورهای سیاسی

چندی قبل خبری از تذکر حجاب و کوبیدن سطل ماست به دو خانم بدحجاب پخش و جنجالی شد که افراد معروف و غیرمعروف واکنش‌های تندی نشان دادند اما خیلی از همین افراد در ماجرای شهادت جوان سبزواری سکوت کردند.

منتشر شده در 1 می 2023
در سرویس

عطیه فکری – فیلم نهی از منکر در مغازه لبنیاتی را کمتر کسی است که ندیده باشد؛ فردی وارد مغازه می شود و بعد از بگو مگو با دو خانم که کشف حجاب کرده بودند، سطل ماستی را بر سر آنها می کوبد. فیلمی که بدون اینکه صحت و سقم آن بررسی شود و مهلت توضیح دادن به آن داده شود به سرعت وایرال شد، حتی کار به جایی رسید که نه تنها اهالی رسانه بلکه سلبریتی‌ها هم نسبت به آن واکنش تندی نشان دادند و هر کس با ادبیات خودش سعی داشت این حرکت را قبیح نشان بدهد و عاقبت اینگونه رفتارها را پیش‌بینی می‌کرد، بسیاری از این واکنش‌ها غیرمنصفانه و غیرمنطقی به نظر می‌رسید. در ادامه نمونه‌هایی از این واکنش ها را می‌بینید.

1

1

 

استوری قابل‌تاملی که که رضا کیانیان منتشر کرد

1

واکنش جنجالی علی ضیا به حمله یک فرد با سطل ماست به دو خانم بی‌حجاب | من به  این دین کافرم

 

حمله تند مهراب قاسم‌خانی به ماجرای حمله مرد ماستی | رویداد24

 

تحلیل فوق سمیِ مهاجرانی از ماجرای سطل ماستروایت صاحب لبنیاتی از ماجرای ریختن سطل ماست روی سر دو خانم! - پایگاه اطلاع  رسانی دیارمیرزاوجه فرقی بین ماجرای سطل ماست و شهادت جوان سبزواری است؟

مغازه‌ای که حادثه مربوط به سطل ماست در آن اتفاق افتاد تا روشن شدن ماجرا پلمپ و فرد خاطی هم دستگیر شد. در این ماجرا هیچکس مدافع فرد خاطی نبود و همه این حرکت را زشت و قبیح می‌دانستند اما سوال اینجاست این ماجرا از چه درجه اهمیتی برخوردار بود؟ آیا ارزش این هجم از واکنش را داشت؟

اخیرا هم ماجرای شهادت جوان سبزواری برای دفاع از دو دختر جوان که اسیر اراذل و اوباش شده بودند، اتفاق افتاد. در واقع این فرد که مزاحمت اراذل برای دو دختر رهگذر را می‌بیند جلو می‌رود و با آنها مقابله می‌کند اما اراذل با ضربات چاقو به سمت این فرد حمله ور می‌شوند که نهایتا بر اثر شدت جراحات به شهادت می‌رسد، اما این اتفاق مهم که نمایش غیرت و عفت یک جوان ایرانی است تا چه حد در رسانه‌ها وایرال شد؟ سلبریتی‌ها و جریان اصلاح‌طلب چه واکنشی نشان دادند؟

متاسفانه اکثریت چهره‌های معروف و رسانه‌ای مثل سلبریتی‌ها و امثالهم در برابر این حادثه دردناک هیچ موضعی نگرفتند و سکوت کردند! 

همزمان با شهادت این جوان سبزواری، رئیس پلیس سراوان و همسرش هم مورد سوقصد قرار گرفتند و به شهادت رسیدند اما باز هم هیچ یک از سلبریتی‌ها عکس‌العملی نداشتند و رویه سکوت را در پیش گرفتند. این دو اتفاق تلخ و دردناک چرا به اندازه یک سطل ماست برای هنرمندان یا به عبارتی سلبریتی‌ها اهمیت ندارد؟ چرا از اتفاقات کم اهمیت و پیش پا افتاده یک جنجال بزرگ می‌سازند ولی نسبت به فجایع انسانی و ریختن خون مدافعان امنیت انقدر بی‌تفاوت هستند؟

واکنش کاربران| جوان سبزواری مقابل اراذل «زن زندگی آزادی» جانش را فدا کرد

 

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/8467

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی