پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در گزارش جهت پرس بخوانید

در چند روز گذشته پیام‌رسان ایتا دو بار قطعی داشته است که از نظر کارشناسان این امر مربوط به عملکرد ضعیف این پلتفرم می‌شود.

منتشر شده در 29 بهمن 1402

عطیه فکری _ با فیلتر شدن برخی از پلتفرم‌های محبوب در ایران، مردم و کاربران برای انجام فعالیت‌های روزمره خود علاوه بر سایر پیام‌رسان‌ها ایتا را هم انتخاب کردند ولی مسئله اینست که به ادعای کارشناسان ایتا عملکرد ضعیفی داشته، یکی از دلایل آن‌ها قطهی چند باره این پیام‌رسان داخلی در فواصل زمانی کوتاه است که موجب اعتراض کاربران و سواستفاده طرفداران پلتفرم‌های خارجی شد.

هر چند که روابط عمومی ایتا در اولین فرصت بابت نقص فنی پیش آمده عذرخواهی کرد و توضیح داد که با تلاش تیم‌های فنی این قطعی ظرف مدت کوتاهی برطرف خواهد شد، اما سرویس‌دهی مجدد سرو‌رها نیازمند زمان بوده و تیم‌های فنی درحال تلاش هستند تا سرویس‌ها به حالت عادی برگردند.

«حسین قائمی» روابط عمومی این پیام‌رسان در گفت‌وگو با خبر ۱۴ شبکه خبر اظهار داشت: «با توجه به مشکلی که در زیرساخت‌های پیام رسان داشتیم دچار اختلال شدیم و دوستان فنی مشکل را پیدا کردند و درحال برطرف کردن هستند. البته با توجه به حجم تبادلات ارتباطات بین کاربران بازگشت پیام رسان در حدود ۶۰ تا ۸۰ دقیقه زمان می‌برد.»

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به قطع مجدد ایتا

کاربران شبکه‌های اجتماعی اعم از افرادی که پیام‌رسان ایتا روی گوشی خود داشتند  یا نداشتند در ایکس و اینستاگرام واکنش نشان دادند که برخی از این واکنش‌ها خیلی منصفانه بود البته که کاربران ایتا و آنلاین شاپ‌هایی که در این پلتفرم داخلی کسب درآمد می‌کنند حق اعتراض و نگرانی دارند چراکه با هر قطعی خسارتی نسبی به آن‌ها وارد می‌شود.

برخی از کاربران با نگرانی برای کسب و کارهای کوچک در این پیام‌رسان از قطعی‌ها مکرر گلایه کردند و دوباره ماجرای کوچ به پلتفرم خارجی را مطرح کردند.

در این بین اصلاح‌طلبانی که همواره منتظرند کوچکترین نقصو کاستی در تولیدات داخلی ببینند و آن را در بوق و کرنا کنند هم بیکار ننشستند.

کاربرانی هم بودند که با وجود اینکه از پیامرسان‌های داخلی دل خوشی ندارند باز هم تلاش کردند جانب انصاف را رعایت کنند و در توییتی کنایه‌آمیز کاربرانی را که فقط علاقمندند به دنبال موج راه بیفتند را مخاطب طعنه خود قرار دادند.

برخی دیگر کاربران هم بحث تولید ملی را محوریت توییت خود قرار دادند و به این موضوع پرداختند که دیگر نمی‍‌خواهند از تولید ملی حمایت کنند چراکه در اکثر مواقع از حمایت و اعتمادشان سواستفاده شده است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/160157

اخبار پیشنهادی

نظرات

یک پاسخ

  1. تلگرام رو برداشتید کپی پیست کردید اسمشم میزارید تولید ملی؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی