پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

وزیر آموزش و پرورش:

حاجی‌میرزایی گفت: شبکه دانش‌آموزی شاد محصول دوره کروناست و در کنار همه تلخی‌های این بیماری، امتیازی ویژه محسوب می‌شود.

منتشر شده در 6 تیر 1400

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان با اشاره به اینکه کشور‌ها اهدافی دارند و برای تحقق آن‌ها کار می‌کنند، اظهار کرد: رمزگشایی از اینکه رمز کامیابی یا ناکامی چیست، مهم است و نقطه عزیمت برای تحول در جامعه و نیل به اهداف اهمیت دارد.

او ادامه داد: تشخیص نادرست برای نقطه عزیمت باعث ناکامی است و امروز باور عمومی داریم که تحولات اجتماعی مرهون تحول در نهاد‌های اجتماعی است، این موضوع وابسته به نطام یادگیری می‌شود و انسان را نقطه عزیمت تحولات می‌دانیم، جوامع ترجیح می‌دهند راه‌های کوتاه‌تری برای پیشرفت در نظر بگیرند، اما این مسیر‌ها ما را به هدف نمی‌رساند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ثروت مدفون شده در استعداد‌ها به مراتب از هر ثروتی ارزشمندتر است، اظهار کرد: پیشرفت و تعالی یک جامعه به میزان تعهد آن جامعه به انسان‌ها وابسته است.

حاجی‌میرزایی تصریح کرد: دانستن است که به ما آزادی می‌دهد و درماندگی ما را چاره می‌کند، در میدان ابهام نمی‌توان تاخت باید از مسیر آگاهی پرورش پیدا کنیم.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: برای دانش آموزان ناب‌ترین دوره یادگیری همین ایام مدرسه است، چراکه بیشترین توان یادگیری وجود دارد و ثبات یادگیری در این ایام بیشتر خواهد بود.

حاجی‌میرزایی گفت: امسال امید داریم با ساماندهی اوقات فراغت کمک موثری به ظرفیت‌های ذهنی و نقش اجتماعی دانش آموزان کنیم و ساحت‌های تربیتی را در این ایام احیا کنیم.

او ادامه داد: شاد محصول دوره کروناست و در کنار همه تلخی‌های کرونا امتیازی ویژه محسوب می‌شود، در فضای مجازی که توانمندی‌ها افزایش یافته است محدودیت‌های دوره حضوری را نداریم و باید پیوند‌های بیشتری برقرار کرده و تابستان پر ثمری داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: می‌خواهیم برای سال تحصیلی کاملا متفاوت آماده شویم و دانش آموزان را برای کلاس درس آماده کنیم، سازگار کردن دانش آموزان با اقتضائات جدید در سال تحصیلی پیش رو از کارکرد‌های اوقات فراغت در ایام تابستان است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/106159

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی