پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 28 آبان 1399
در سرویس

به گزارش جهت، محسن حاجی‌‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره گلایه‌ اولیا دانش آموزان از شبکه شاد گفت: مشکلی که الان بیشتر بهره برداران از شاد با آن روبرو هستند این است که با انتقال اطلاعات در ساعات روز با مشکل مواجه هستند.

وی افزود: تقریبا شبانه روزی همه تلاش می‌کنند تا زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند. شاد بزرگترین خدمت دهنده آی‌تی در سراسر  کشور است که بیش از 12 میلیون دانش آموز و معلمان در آن  فعال هستند و قطعا مشکلات برطرف خواهد شد و مشکلات روند نزولی دارند.

حاجی‌میرزایی درباره مصوبه دیروز شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره معلمان نیز اظهار کرد: دیروز در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب‌ شد که منحصرا ورود معلم، مدیر، مشاور، مربی پروشی و مراقب سلامت از طریق دانشگاه «شهید رجایی» و «فرهنگیان» باشد. این دو دانشگاه البته اجازه دارند که از ظرفیت سایر دانشگاه‌ها تحت نظارت خودشان استفاده کنند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اما در هر صورت هیچ‌کس نمی‌تواند معلم باشد مگر اینکه یک دوره حداقل یک‌ساله را در این دو دانشگاه طی کرده باشد. در این جلسه همچنین تصویب شد که هرکس در آموزش و پرورش تدریس می‌کند، مدرک صلاحیت معلمی را هم داشته باشد که چگونگی احراز این صلاحیت‌ها هم به شورای عالی آموزش و پرورش و دولت سپرده شده است.

وی در پایان گفت: همچنین در این جلسه مصوب شد که استخدام معلمان در هر منطقه براساس ظرفیت‌های بومی آنجا باشد، البته از هر جای کشور هم که بخواهند در منطقه‌ای استخدام شوند، مخالفتی وجود ندارد ولی اگر به آن منطقه بروند تا پایان خدمت باید در آنجا مشغول باشند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/133471

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی