پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تصویری از موزیک ویدئو جدید ساسی مانکن و آرش خواننده منتشر شده است که آن‌ها را در نقش امیر کبیر و ناصرالدین شاه قاجار نشان می‌دهد.

منتشر شده در 18 اسفند 1402

به گزارش جهت پرس؛ ساسان حیدری یافته معروف به ساسی مانکن از خواننده های لس آنجلسی که اخیرا با تولید چندین موزیک ویدیو مستهجن بار دیگر شهوت دیده شدن خود را به همگان نشان داد، در جدیدترین موزیک ویدیو خود یکی از مفاخر ایرانی یعنی امیرکبیر را به باد تمسخر گرفته است.

از آنجایی که قداست زدایی و برخورد با فرقه ضاله بهائیت زمینه ساز قتل امیرکبیر بود، کاربران شبکه های اجتماعی با اشاره به موزیک ویدیو جدید ساسی مانکن، این اقدام وی را در راستای سیاست های فرقه بهائیت و دلیلی بر بهائی بودن او دانستند.

اسپانسر این موزیک ویدیو مانند سایر موزیک ویدیو های او، مجموعه رادیو جوان واقع در آمریکاست که از طریق سایت های شرطبندی به شکل غیرقانونی از کاربران ایرانی کسب درآمد کرده و پول سیاه قمار را به طرق مختلف از کشور خارج می‌کنند.

علی رغم اینکه ساسی مانکن برای جنجال و حاشیه سازی از طریق موزیک ویدیوهایش و به طبع کسب درآمد خود را به آب و آتش می‌زند، آمار ها نشان می‌دهد که او در این عرصه زیاد نیز موفق نبوده و سال به سال سطح فراگیری تولیدات او و هوادارانش کاهش یافته است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/163218

اخبار پیشنهادی

نظرات

یک پاسخ

  1. اون سایت قمار تا وقتی از همین داخل کشور باهاش همکاری نکنن نمیتونه کار کنه. خانه از پای بست ویران است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی