پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تمام چیز هایی که دیدم بعد از 20 سال هنوز همراهم هست

روایت تجربه گر درباره گیرا بودن دعای مادر را می شنوید.

منتشر شده در 26 اسفند 1402

به گزارش جهت پرس؛ «زندگی پس از زندگی» یک ویژه‌ برنامه‌ گفتگو محور است که به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه چهار سیما برگزار می‌شود. نام این برنامه از کتاب پرفروش Life After Life در رابطه با موضوع «تجربه‌های نزدیک به مرگ» نوشته ریموند مودی که آن را در سال ۱۹۷۵ تالیف کرده، گرفته شده است. تاکنون چهار فصل از این برنامه که روایت‌گر تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفتند و به نوعی مرده و زنده شدند، پخش شده است.

«زندگی پس از زندگی» یک برنامه تلویزیونی است که کارگردانی، تهیه‌کنندگی و اجرای آن را به طور همزمان دکتر عباس موزون برعهده دارد.

دکتر عباس موزون، کارگردان، تهیه کننده، مستندساز، شاعر، نویسنده و مترجم کتب و مقالات با موضوعات مختلف است که علاوه بر داشتن چندین مدرک دانشگاهی مهندسی و مدیریت در زمینه انجام تحقیق و پژوهش‌های علمی نیز تخصص دارد. در حال حاضر نیز کتابی با نام «مکان بی‌ مکانی، زمان بی زمانی» با محوریت  تجربه مرگ موقت را در دست تالیف دارد.

شهرت وی به اجرای برنامه زندگی پس از زندگی باز می‌گردد که برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ به روی آنتن شبکه چهار سیما رفت.

قسمت ششم از فصل پنجم را می توانید در اینجا دانلود و مشاهده نمایید.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/164189

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی