پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 6 دی 1399
در سرویس

به گزارش جهت، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جان باختن سه نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو آردی بر اثر برخورد با یک دستگاه کامیون در محور طالخونچه – بروجن خبر داد.

حسین پورقیصری اظهار کرد: مأموران پلیس راه اصفهان – شیراز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تصادف فوتی در محور طالخونچه – بروجن بلافاصله برای بررسی صحنه در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پژو آردی با یک دستگاه کامیون تصادف کرده که در این حادثه دلخراش راننده به همراه همسر و فرزند ۱۲ ساله‌اش بر اثر شدت جراحات وارده جان باختند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس علت اصلی این حادثه تجاوز به چپ ناشی از سبقت غیر مجاز از سوی سواری پژو آردی تشخیص داده شد.

پورقیصری، با بیان اینکه سبقت گرفتن در راه‌های دوطرفه ممنوع است گفت: از رانندگان می‌خواهیم که از عجله و شتاب بی مورد در رانندگی پرهیز کرده و جان خود و سرنشینان خودرو را فدای کمی زودتر رسیدن نکنند.

وی به جان باختن ۲ نفر و مجروح شدن ۳ نفر بر اثر تصادف یک دستگاه خودروی سواری ساندرو با سواری پژو پارس در محور نوش‌آباد – کاشان اشاره کرد و ابراز داشت: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری ساندرو با یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به شدت برخورد کرده که در اثر این حادثه راننده و سرنشین خودروی سواری پژو پارس بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از مجروح شدن ۲ نفر از سرنشینان خودروی پژو پارس و یک نفر از سرنشینان خودروی ساندرو خبر داد و گفت: مجروحان این حادثه توسط تیم‌های امدادی به بیمارستانی در شهرستان کاشان منتقل شدند.

پورقیصری خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه استان اصفهان مقصر اصلی این حادثه را راننده خودروی سواری ساندرو به علت تجاوز به چپ ناشی از سبقت غیر مجاز عنوان کردند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/130488

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی