پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم در حالی کار خود را آغاز کرد که نیمی از مصلای تهران خالی از غرفه‌های نمایشگاه قرآن کریم بود.

منتشر شده در 2 فروردین 1403
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ همزمان با آغاز اولین روز بهار طبیعت در سال ۱۴۰۳، سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به‌ کار کرد.

امسال برخلاف سنوات گذشته دیگر نمایشگاه قرآن کریم از درب ورودی مصلی تهران میزبان علاقمندان نیست و علاقمندان تنها در بخش پایانی سالن مصلی تهران شاهد برپایی نمایشگاه قرآن کریم هستند. این اتفاق  به خاطر کاهش چشمگیر فضای نمایشگاه قرآن کریم باعث از بین رفتن بخش‌های زیادی از نمایشگاه قرآن شده است و در هر بخشی که سال‌ها پیش علاقمندان حضور پیدا می‌کردند تنها چند غرفه بیشتر موجود نیست.

پس از پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، مشخص شد که مسئولین مصلای تهران احتمال بارش باران و نیاز به ظرفیت بیشتر برای اسکان مردم و همچنین توزیع افطار را دلیل خود اعلام کرده‌اند.

یکی از چالش‌های هرساله نمایشگاه قرآن کریم جمع شدن بخشی از غرفه‌های نمایشگاه قرآن برای برپایی مراسم شب‌های قدر در مصلای تهران است. همین موضوع باعث شد که در سال گذشته تعداد زیادی از مردم به دلیل کمبود فضا در بیرون مصلای اصلی اسکان پیدا کنند.

به هر ترتیب این اتفاق باعث‌ می‌شود تا مردم از بخشی از محتواها و امکانات قرآنی‌ محروم شوند.

امسال مراسم افتتاحیه سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تنها با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و طی یک‌ برنامه کاملا مختصر برگزار شد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/164598

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی