پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

«سفری استثنایی وتاریخی»

کاربران شبکه های اجتماعی استقبال گسترده‌ای از سفر آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری ایران به دمشق کردند و آن را «استثنائی و تاریخی» توصیف کردند.

منتشر شده در 14 اردیبهشت 1402

سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران به سوریه و دیدار با بشار اسد، همتای سوری خود که رویدادی مهم و تاریخی در سایه تحولات اخیر منطقه است، در دور روز اخیر بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی بویژه توییتر داشته است.

کاربران فعال در شبکه های اجتماعی که اغلب از حامیان محور مقاومت هستند در حساب های کاربری خود تاکید کردند که ریشه‌های دیدار میان این دو هم پیمان به زمان جنگ تحمیلی علیه ایران باز می گردد و رویدادهای اخیر در سوریه روابط تهران و دمشق را گسترده‌تر کرد.

کاربران توییتر خاطرنشان کردند که برخلاف خواسته های دشمن صهیونیستی و آمریکایی ها، درهم آمیخته شدن خون شهدای دو کشور در خاک سوریه باعث شد که روابط تهران و دمشق جدانشدنی شود.

البته لازم به ذکر است که برخی دشمنان مقاومت از سفر سید ابراهیم رئیسی به دمشق خشمگین هستند و انزجار و ناراحتی خود را در شبکه های اجتماعی ابراز کردند.

رسانه

آمارها نشان می دهد که ۵۵۹ توئیت درمورد سفر رئیسی به دمشق منتشر شده است. بر اساس این گزارش این توئیت ها ۲۶ هزار و ۲۸۲ لایک و ۹۷۹ هزار و ۵۴۰ بازدید به خود اختصاص دادند.

بیشترین جملاتی که در شبکه های اجتماعی هشتگ شدند: جملات # مقاومت کردیم و باهم خواهیم ساخت، # باهم بودیم و خواهیم ماند، # ایران و سوریه هستند. همچنین کلمات رئیس جمهور ایران، رئیسی، سوریه و ایران کلمات کلیدی هستند که در این توئیت ها به کار گرفته شدند.

رسانه

کاربران توئیتر با انتشار تصاویری از دیدارهای سید ابراهیم رئیسی و بشار اسد تاکید کردند که ایران و سوریه در طول چندین دهه هم پیمان هستند و تلخی و شیرینی روزگار را باهم چشیده اند و در مقابل سخت ترین چالش ها مقاومت کردند. این کاربران خاطرنشان کردند که این دو هم پیمان قدیمی وارد نبردهای زیادی شدند و باهم توانستند پیروزی های زیادی محقق کنند.

رسانه

کاربران شبکه های اجتماعی با اشاره به تحولات اخیر منطقه از جمله بازگشت کشورهای عربی به سوی دمشق، سفر رئیسی به سوریه را استثنائی و تاریخی توصیف کردند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/8099

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی